>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Swedish Forum
Bookmark topic
I england och norge finns en tjänst där man kan ringa
ett nummer om man hör en låt som man inte vet vad den heter.
Man håller telefonen mot musiken några sekunder.
Och efter ett tag kommer ett sms med låtens namn och artist.
Nån som vet om det finns i sverige??
--
Posted: 2002-09-04 11:05:00
Edit :
Tänkte höra om det är någon som haft problem med att telefonen stänger av sig vet inte om jag bara glömt sätta på tangent låset eller om den stängs av ändå! vore tacksam för svar!
--
Posted: 2002-09-13 17:42:00
Edit :
Omdu har knapplåset på och sedan trycker och håller inne "NO" i tio sekunder så ska du få se.
Det ska visst vara så att det blir reset även om knapplåset är på
--
Posted: 2002-09-13 17:49:00
Edit :
inte helt ovanligt att de stänger av sig... kan bero på väldigt många saker... men nu i eftermiddags släpptes R5A020 (öhhh... har
svårt å räkna... från R2 till R5...
) för T68i och MMS uppgraderingen till T68m...
--
Posted: 2002-09-13 18:21:00
Edit :
Cytech: Kan man bara gå dit man köpt den och be dem uppdatera den? då? om man gör en bakup på telefonen med programet från christensen.org eller vad det heter räcker det? eller är det nått mer man bör göra?
--
Posted: 2002-09-13 22:01:00
Edit :
Cytech: kan jag bara gå in i den butiken där jag köpte den och få min telefon uppgraderad? och räcker det att köra en bakup på hela telefonen för att man inte ska bli av med några inställningar?
--
Posted: 2002-09-13 22:09:00
Edit :
Quote:
On 2002-09-13 22:09, deviltao wrote:
Cytech: kan jag bara gå in i den butiken där jag köpte den och få min telefon uppgraderad? och räcker det att köra en bakup på hela telefonen för att man inte ska bli av med några inställningar?
nja... de som utför själva uppdateringen är de som är serviceombud för
... inte alla butiker är detta, de flesta skickar iväg telefonerna (vilket ger någon extra dag för transport) till ett serviceombud. Men går du direkt till ett serviceombud (adresser finns på
http://www.telesupport.se ) så kan du t.o.m få det gjort medans du väntar.
En normal uppdatering tar inte bort telefonboken och inställningarna du gjort, men serviceombudet ansvarar inte för om nåt går snett så allt raderas, så det är alltid säkrast att ta backup innan. Programmet PhoneBackup (http://www.christersson.org ) är tex utmärkt för den uppgiften
[ This Message was edited by: Cytech on 2002-09-13 22:18 ]
--
Posted: 2002-09-13 23:16:00
Edit :
Så jag skulle kunna gå till tex reconnect i sthlm och få min telefon uppdaterad? Vad är det som är fixat från den tidigare versionen?
--
Posted: 2002-09-14 00:06:00
Edit :
Quote:
On 2002-09-14 00:06, deviltao wrote:
Så jag skulle kunna gå till tex reconnect i sthlm och få min telefon uppdaterad? Vad är det som är fixat från den tidigare versionen?
jepps det kan du göra...
vet faktiskt inte vad som är ändrat än... knappat runt lite men inte hittat något nytt... så troligen är det mesta buggfixar den innehåller...
jag kan ge mer exakt svar när
släppt serviceinfo om den nya versionen (vilket dom borde göra i början av nästa vecka)
--
Posted: 2002-09-14 00:11:00
Edit :
OK! vad bra! kan man se den service infon på den sidan du gav mig oxå? Ska uppdatera min lur i morgon! glöde ju bort att ta en bakup på dem och det känns som att man inte vill tappa alla inställningar ifall nått skulle gå fel! eller det kanske inte är så mycket man blir av med?
--
Posted: 2002-09-16 13:46:00
Edit :
New Topic
Reply