Regional : Europe, Middle East and Africa : Halebop Forum ett bra kontantkort.
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Halebop Forum ett bra kontantkort.
Bookmark topic
Hmm... det har iallafall inte förbättras. Det har jag förstått också. MEn det största problemet är ju faktiskt bara kundtjänsten.
Men det kanske är något på g. Fick ju en undersökning nyligen. Jag tror att de vill fixa en telefonkundtjänst, fast de vill ta en slant för att man ringer numret.
VIlket är kasst.
--
Posted: 2003-02-05 11:32:00
Edit :
Quote
Det är väl bra att de vill förbättra! de kan ju börja med att läsa de emeddelanden folk skickar så att man får svar nån gång! De vill inte erkänna att det blir fel på inställningar och gateway och det tycker jag är värre än att veta vad som händer . Om nu så många skaffat kort hos dem så är det ju viktigt att behålla alla och inte bara leva på nyreg.
This message was posted from a R520
--
Posted: 2003-02-08 12:13:00
Edit :
Quote
Instämmer till fullo
--
Posted: 2003-02-08 18:17:00
Edit :
Quote
Är det någon som väntat lika länge på ett svar som jag första mailet 1/1- 03? inget svar än!
--
Posted: 2003-02-08 20:38:00
Edit :
Quote
Jag höll på i 3 månader och väntade. Men nu svarade igen på mailen iallafall.
Jerry
--
Posted: 2003-02-09 20:18:00
Edit :
Quote
Inget nytt om mms för halebop eller annat nytt
This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-02-14 12:20:00
Edit :
Quote
Nä, men till mig har de sagt att de skall göra en egen MMS tjänst. De jobbar visst för fullt.
--
Posted: 2003-02-14 16:36:00
Edit :
Quote
Måste säga att de flesta problemen hos halebop är lösta. Har inte haft något elakt att skriva till Kundtjänsten. De måste vara så glada att jag inte skriver * he he*
Finns bara ett problem och det är själva internetportalen.
--
Posted: 2003-03-04 22:24:00
Edit :
Quote
Ännu ett skäl till varför jag bytte till Telia
--
Posted: 2003-03-04 22:39:00
Edit :
Quote
Måste säga en sak. Telia och Telia. Skulle aldrig kunna tänka mig dem. Visst de har bra täckning, men det är allt. De är dyra på kontantkortsida, de har nästan inga tjänster mera än GPRS, nummerpresentatör och Mobilsvar. Inte ens det abonnemanget som är billigast är något att hänga upp i granen till jul. 90 öre öppningsavgift, höll på att få en chock. Tänkte direkt, folk är väl inte så dumma att de går på det?
Och så kundtjänsten, som enligt min mening är en av de sämsta. De är otrevliga, och kan ingeting. Plus att de nu har sämre öppentider än t ex COMVIQ!
--
Posted: 2003-03-05 18:28:00
Edit :
Quote
New Topic
Reply