Esato Mobile
General discussions : Non mobile discussion : Norgeschat
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > General discussions > Non mobile discussion > Norgeschat Bookmark topic
Page <  123 ... 5051, 525354>

Sir-SonyEricsson-man Posts: > 500

det er jeg ferdig med
--
Posted: 2004-01-02 19:37:49
Edit : Quote

Noen av dere som er interessert i og kjøpe en nesten helt ny Pioneer DVD spiller. Skal ikke ha mer en 1000 Kr for den. Kostet opprinelig 1500 KR.. PM meg for interesse!!!
--
Posted: 2004-01-21 00:58:31

Hadde bare lyst og fortelle at jeg er nå singel igjen. SLo opp med dama i morges. Var ikke akkurat noe hyggelig. Men hun var forberedt på det. Og det gikk ganske sjappt. Har aldri slått opp med noen før og jeg føler meg ganske dårlig og føler meg litt som en drittsekk. Men på den andre siden kan jeg ikke la henne gå rundt i den troen at jeg elsker henne når hun akkurat no bor i oslo. og det er ikke godt for meg selv vis jeg gjør det. Så det var nok det beste jeg gjorde ja. Vil jo fortsatt være venn med henne, håper jeg ettersom at vi har vært sammen i 2 og halvt år. Men selv tror jeg det blir ganske stille mellom oss i nærmeste framtid.
Jaja.. ville no bare si det og at det ikke blir noe bryllup i nærmeste framtid.

--
Posted: 2004-02-27 08:15:20

laffen Posts: > 500

Leit å høre det. Håper du kommer over tapet av kjæresten. Føler med deg, men du finner sikkert en ny en med tiden.
--
Posted: 2004-02-27 08:24:25

takk skal du ha.. men jeg har vist i lang tid at det ikke funket mer.. så det er nok henne som lider mest.. Men jeg tror vi begge overlever. Vi er jo bare bødt og komme videre i livet , ikke noe grunn og sutre og klage..

--
Posted: 2004-02-27 10:57:03

Rui_Costa Posts: 226

Veldig vise ord der ja SE-Man Leit å høre forresten Men, livet går videre!
--
Posted: 2004-04-14 01:04:23

ja no går det som det suser.. massevis av jenter.. kansje jeg trengte det og være singel igjen en stund.. var jo bundet i nesten 3 år..
--
Posted: 2004-04-14 01:49:24

åååååååååååååå tranquil ..

Måtte du stenge den tråden med Treffet også nå da?? Jeg spurte seriøst om vi kunne få til noe der. Ikke min feil at de over spammer det nå... Argh..

Var seriøst interessert i og få til et treff om så uten SE men of få fikset noe greier.. Rottent gjort...

IKKE FAEN OM JEG gidder og sponse utstyr mer.. Så no kan du bare ha det så godt.. JODA JEG SKAL FORTSATT GJØRE DETTE

*skuffet meneske fra bergen*

Sven Eric Moderator @ www.dintelefon.net
Store Manager @ Telekiosken Vestkanten

[ This Message was edited by: Sonyericsson-man on 2004-04-19 12:25 ]
--
Posted: 2004-04-19 12:02:18

tranquil Posts: > 500

:kremt, kremt...:

Det var ikke Laffen men meg som låste det topicet.

Jeg ble i ugangspungtet overrasket over at det dukket opp igjen etter å ha ligget i "dvale" så lenge.
Grunnen til at jeg låste det er at det er egentlig "out of date" for lenge siden, og når det begynte med unødig spamming låste jeg det i stedet for å begynne å slette poster.

Jeg også er kean på en ny samling men, som sagt i det overnevnte topicet, har vi ikke noe håndfast fra enda.
Jeg lover dere at jeg skal innformere i god tid når vi får noe istand.
--
Posted: 2004-04-19 13:08:47

Ok men om vi driter i SE da og fikser noe treff.. Hadde jo vært kult det også.. Sånn som MC folka gjør vær helg
--
Posted: 2004-04-19 13:26:14
Page <  123 ... 5051, 525354>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home