>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Swedish Forum
Bookmark topic
Jo! om någor går snett (vilket det tydligen gör relativt ofta) så blir du av med allt!! instöllningar, telefonboken osv. osv. så det är defenitivt rekomenderat att ta en backup innan du upgraderar...
lycka till!!
--
Posted: 2002-09-16 14:25:00
Edit :
Som Evilsummer skrev... om nåt får snett kan allt gå förlorat... men i normala fall försvinner inget under en vanlig uppdatering (om det inte är en T68m -> T68i uppgradering då raderas allt)
--
Posted: 2002-09-16 14:42:00
Edit :
OK! då ska jag bara uppdatera så ska jag se till att få telefon uppdaterad!
--
Posted: 2002-09-16 18:47:00
Edit :
Är det nån som vet nåt mer om vad som ändrats i den nya uppdateringen av t68i mjukvaran?
Det verkar ju knappt vara lönt att uppdatera eftersom inagen hittat nån skillnad...eller?
--
Posted: 2002-09-22 19:15:00
Edit :
Va väll snabbare gprs. Mer funktioner när man skriver MMS samt lite högre medelande och ringsignaler
This post was posted from a T68i
--
Posted: 2002-09-22 19:42:00
Edit :
Ringde nyss till SE-center o dom sade att alla versioner efter R2F var väldigt stabila och att det gick fortare.. Då är det väl bara att åka till närmaste SE-center
--
Posted: 2002-09-23 11:33:00
Edit :
Gick till SE-center men fick höra där att version R5 var borttaget från SE-server och att dom inte då kunde uppgradera telefonen då.. Antagligen är nån ytterliggare bug med R5 som dom åtgärdar.. Men den dyker väl upp inom några dagar, fixat o klart.. Förhoppningsvis...
--
Posted: 2002-09-23 16:04:00
Edit :
Har ni hört nån skillnad på SMS signalen före och efter uppgradering till R5A? Jag tycker inte det verkar vara nån skillnad alls.
-Jas
--
Posted: 2002-09-23 16:20:00
Edit :
Quote:
On 2002-09-23 16:04, Lelle wrote:
Gick till SE-center men fick höra där att version R5 var borttaget från SE-server och att dom inte då kunde uppgradera telefonen då.. Antagligen är nån ytterliggare bug med R5 som dom åtgärdar.. Men den dyker väl upp inom några dagar, fixat o klart.. Förhoppningsvis...
ingen stor bugg vad jag hört... isåfall skulle vi ganska snabbt fått info om att inte uppdatera... men jag har inte hört nåt... de som inte gör uppdateringarna direkt online mot servern utan laddar ner programvaran kan fortfarande uppdatera till R5A... har du inte andra ombud i närheten där du bor då?
--
Posted: 2002-09-23 17:13:00
Edit :
När jag frågade så svarade han att dom hade problem att ladda ner den nya versionen från SE-server och sen när dom hade kommit in så var den borta.. Man kunde, enligt dom, klicka på senaste version och då ska den ladda den senaste versionen men då hade den laddat istället R2E006. Så han trodde att den var nåt fel med den sista och att dom då dragit in den igen, o sa vidare att den troligen kommer ut igen snart inom nån dag.. Jag frågade om det var så överallt o då sa han att det var så eftersom alla kopplar in sej på SE-server o att det var där det fel strul.
--
Posted: 2002-09-23 18:18:00
Edit :
New Topic
Reply