>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Swedish Forum
Bookmark topic
Uppföljning:
Jag har fortfarande inte fått nåt´svar från SE ang firmware och problemen kring den. Jag mailade för två veckor sedan och har inte ens fått ett svar! Jag har för en knapp vecka sedan också mailat en utav cheferna på SE men det mailet försvann säkert i "sorteringen".
USELT att dom inte ens kan svara! Så nu ringde jag till SE call center och dom kan inte hjälpa mej. SE kan inte (vill inte tror jag nästan) stoppa tillbaka den gamla firmwaren i min telefon, säger dom. Annars så säger dom att det är en ny firmware på gång inom en snar framtid. Jojo...Jag ska nästa vecka gå vidare med detta ev. till allmänna reklamationsnämnden..GRRR!
--
Posted: 2005-11-17 12:21:35
Edit :
Försökt ringa SE?
--
Posted: 2005-11-17 17:15:52
Edit :
Quote:
On 2005-11-17 17:15:52, emanuelj wrote:
Försökt ringa SE?
Har ju ringt...tusen gånger...och det står i min post. Men det ger inget det heller tyvärr.
[ This Message was edited by: fullforce on 2005-11-19 02:16 ]
--
Posted: 2005-11-17 19:19:03
Edit :
Nu har jag också skrivit ett nytt mail som jag skickade i mitten av förra veckan där jag egentligen bara påpekar att det börjar bli dags nu för en lösning till min icke korrekt fungerande mobil och att jag vill att de svarar på när jag kan förvänta mig att få en lösning.
Fortfarande inget svar...
--
Posted: 2005-11-21 09:43:10
Edit :
Fick precis ett nytt svar på mitt senaste mail, och det verkar lovande!
Hej!
Tack för att Ni kontaktade Sony Ericsson Call Center.
Enligt senaste information kommer en ny mjukvara att vara tillgänglig vecka 49. Tidigare lansering kan även bli aktuellt men det är som sagt mycket svårt att ge ett exakt datum.
Vänliga hälsningar,
/(killens namn)
Sony Ericsson Call Center
www.sonyericsson.com/fun
Registrera dig nu för häftigt innehåll och fantastiska webb och WAP tjänster.
Vänligen kontakta oss igen om vi kan hjälpa dig ytterligare.
Besök gärna vår hemsida
http://www.sonyericsson.com för mer information och support på våra produkter.
mailto:questions.se@support.sonyericsson.com
Mao så om 2 veckor, kanske tidigare, så har vi en lösning om allt går vägen!
--
Posted: 2005-11-22 17:37:28
Edit :
Oki. Låter lovande men...ja vi håller tummarna! Jag ska vänta med att ta fram det tyngsta artilleriet till jag har testat den nya firmwaren.
--
Posted: 2005-11-23 00:20:44
Edit :
V. 49 oj, oj vad man längtar. Hoppas nu att de verkligen har testat så att den fungerar som den skall. Håller tummarna
--
Posted: 2005-11-23 10:10:38
Edit :
ja med tanke på att det tagit ovanligt lång tid för SE att komma fram med en ny mjukvara så kan man ju iaf hoppas att det är just för att de velat testa ordentligt att den verkligen fungerar denna gång. magkänslan (och erfarenheten) säger mig att de kommer ha fixat de allvarligaste felen men tyvärr missat några mindre saker eller t o m skapat några nya buggar. bara de nya i så fall inte blir av allvarligare grad så är jag nöjd.
--
Posted: 2005-11-23 11:06:44
Edit :
Har som alla andra också problem med den skräpiga firmwaren till K750:n.. men här är nått ni kan roa er medans ni väntar på nästa (upp)gradering
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=109421
--
Posted: 2005-11-27 23:29:49
Edit :
har en k750 som är fuktskadat enligt anovo.. vet att det ska finnas ett par ställen i stockholm där de reparerar sånt men kommer inte ihåg vart, någon som vet? url till ev hemsida? eller tel nr?
[ This Message was edited by: trance on 2005-11-30 15:27 ]
--
Posted: 2005-11-30 16:26:32
Edit :
New Topic
Reply