Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
Zeker, ik doe het elk jaar, en geniet er elk jaar weer van
In tegenstelling tot jou is mijn familie wel altijd met boten bezig geweest en hebben mijn ouders altijd (tot ze gingen scheiden) een boot gehad.. Het gaat ook zeker weer gezellig worden.
Al ga ik dan eerst 2 week met een vriend weg, (en het nodige bezoek) alvorens met mijn vriendin weg te gaan :|
[edit]
Wat voor bootje heb je Meeuw???
[/edit]
[ This Message was edited by: Sabbie on 2003-06-26 15:03 ]
--
Posted: 2003-06-26 16:02:33
Edit :
das kut dat jij wel kon bt'en
Ja, ben wel eens in de war
@edit
Ik heb een platbodempie, 3 meter lang, 5 pk, niks bijzonders, ziet er niet uit. Maar het orange stuk eronder maakt het goed
. Wel lekker om vanaf te duiken met mijn neefjes en af en toe naar het volgende dorp te varen. En jij?
[ This Message was edited by: MEEUW on 2003-06-26 15:07 ]
--
Posted: 2003-06-26 16:05:02
Edit :
Cool, is hij ook zeilbaar?
Ik (eigenlijk mijn moeder, maar ik doe er momenteel meer mee dan zij) heb een domp, kajuitzeilboot van ong. 7meter lang met een 15pk binnenboordmotor, maar motoren is lang zo leuk niet als zeilen natuurlijk
(we moeten alleen nog even de mast ophalen voor we kunnen zeilen, die heb ik afgelopen winter gerestaureerd..
)
Ik bedenk me trouwens net dat ik nog even diesel moet halen.. laat ik dat maar even gaan doen...
[ This Message was edited by: Sabbie on 2003-06-26 15:12 ]
--
Posted: 2003-06-26 16:11:08
Edit :
Ha, MEEUW op vakantie in Ouddorp (ZH)? Kom ik je misschien tegen, werk in de vakantie als Parking Watcher op de parkeerplaatsen. We zijn niet te missen, hebben van die belachelijke (vaal) rode t-shirts aan.
--
Posted: 2003-06-26 19:56:15
Edit :
He htbpilot dan ken ik jou misschien wel ik ben namelyk ook weleens in ouddorp,hoe heet je dan?
This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-06-26 20:11:13
Edit :
hmmm, we zijn behooooorlijk offtopic aan het gaan he..
--
Posted: 2003-06-26 20:44:28
Edit :
Maakt dat uit? de beheerders van dit forum kunnen toch geen nederlands
.
After all, leuk. sabbie woon je in ouddorp of werk je er alleen maar?
Ik zal eens zoeken. Ik hoorde dat er 50 campings waren dus zal toch nog ff moeten zoeken in dat kleine durpie
--
Posted: 2003-06-26 21:27:16
Edit :
Ik heb nix met ouddorp te maken, ik woon in adorp (lijkt er wel op.. maar is niet hetzelfde)
Sterker nog, tot vandaag had ik nog nooit van ouddorp gehoord
--
Posted: 2003-06-26 22:01:37
Edit :
verwarring alom. Ik kom uit de buurt van Oudorp maar da's iets heel anders..
--
Posted: 2003-06-26 22:11:50
Edit :
Ik heet trouwens Bart en kom uit Zonnemaire ligt dicht bij Zierikzee (Z). Maar het is zo klein dat niemand er ooit van heeft gehoord. Moet zaterdag werken dus als jullie naar het strand gaan..
--
Posted: 2003-06-26 23:22:28
Edit :
New Topic
Reply