Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Swedish Forum
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Swedish Forum Bookmark topic
Page <  123 ... 555657 ... 563564565>

floke Posts: > 500

@oskar: Na, jag antog bara att det var det som var problemet eftersom jag ibland (bla på esato wap) får felmeddelandat att "size of content too big" eller nåt i det stuket. Men det kanske beror på T68i:s programvara. Lämnade den för reparation och uppdatering idag pga att volymknappen ramlade av...det kanske blir efteråt...
--
Posted: 2002-10-01 22:55:00
Edit : Quote

BlurryEye Posts: 120

@cytech

hehe... precis som du skrev så brukar ju infon i luren aldrig försvinna vid en vanlig uppgradering. har inte heller gjort det någonsin tidigare för mig förutom vid konverteringen (och jag brukar alltid uppgradera när ny programvara finns)... men idag var jag hos Åström (mycket bra service på det stället och de har ett par t68-killar där som kan allt vi jiddrar om på det här forumet) och fick R5C001 i min lur - och ALLT var borta efter det...
inte ens mms-mallar och liknande fanns kvar, bara ca 5 bilder... jag frågade dem om något gick fel men de sa att uppgraderingen gick helt som det skulle, att inget tydde på något fel alltså...

så nu har man några timmar att lägga på att jag bokmärken, bilder, skärmsläckare, melodier mm... suck...
--
Posted: 2002-10-02 20:29:00

Cytech Posts: > 500

@BlurryEye

så du var hos Hasse å gänget å fick din T68:a uppdaterad jodå.. det är ett schysst ställe det...

uppdaterade min T68mi med R5C idag... å där var allt kvar efter uppdateringen... hade iof ingen telefonbok inlagd i telefonen... men MMS meddelandena å bilderna fanns kvar...

--
Posted: 2002-10-02 20:36:00

@cytech

jorå, de är trevliga. vi har använt dem som ombud för åf-kedjan jag jobbar för under flera år, inte numer iofs men jag brukar alltid gå dit ändå.

jävla osis att min tömdes, har ju som sagt aldrig hänt förut... telefonboken har jag i outlook så det är just alla inställningar för e-post, mms, wap (alla extra gw's jag hade) och bilder och sådant jag måste jaga.

har för övrigt börjat få problem med jojjen också så min lur måste nog in på ordentlig service snart...

--
Posted: 2002-10-02 20:42:00

jaja... men du får ju nåt å göra iaf
--
Posted: 2002-10-02 20:54:00

trancedancer Posts: 206

Hej! Tack för tipsen...
Jag avvaktar lite till och kör uppgraderingen efter att jag kunnat synka mobilen med min dator. =)
Någon som kunnat jämföra en äldre version, typ R2E006 med den allra senaste? För- respektive nackdelar? Nyheter? Skulle vara kul att höra!!!

*HENKE* med T68:an =D
--
Posted: 2002-10-03 15:46:00

Henkan Posts: 120

@Cytech

Tjena!

Tänkte höra med dig, eller nån annan för den delen, om du har koll på ifall har släppt mjukvara till sin datakabel så att jag kan koppla ihop min T600 med datorn...?

Va inne och snacka med folk både på Telia butiken och Geab idag, men ingen hade riktigt koll... Dom "tror" att det ska funka, men jag vill gärna vara säker innan jag köper!

Har även kollat på hemsida men inte kunnat hitta något om T600 + datakabel där...!

Tacksam för all hjälp!
/Henrik Andersson
--
Posted: 2002-10-03 16:03:00

@Henkan

har inte hört nåt om det... kolla med helpdesk, 013-24 45 00

[ This Message was edited by: Cytech on 2002-10-03 15:12 ]
--
Posted: 2002-10-03 16:12:00

Ville bara säga till alla som är sugna på T300 att den from fredag finns på lager hos Teknikmagasinet i deras butiker i Sthlm city enligt deras kundtjänst. De tar 2899kr utan ab.

Jag har redan testat den och ljudet är riktigt bra och spelen imponerar! Och T300 är ju främst en underhållningstelefon...
--
Posted: 2002-10-03 18:19:00

floke Posts: > 500

Hej,
Jag hämtade min T68i från service idag och dom sa att dom hade spelat på nyaste programvaran. Så jag tittade efter på telefonen och såg att jag fått R2F !!
Jag frågade efter R5C och då sa dom att nån behagar skämta med mig aprilo. Dom hade kollat idag på servern och bara hittat R2F, nån R5C finns inte.

Hmm, vet dom inte vad dom gör eller finns R5C bara på vissa service ställen?
Vet någon nån stans i Sthlm där jag med säkerhet kan få R5C? Jag var på EMTS i Farsta...
Tack på förhud /floke
--
Posted: 2002-10-03 20:30:00
Page <  123 ... 555657 ... 563564565>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home