>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Swedish Forum
Bookmark topic
Är det någon som vet om
Shazam, eller egentligen
Shazam on Mobile, fungerar i Sverige?
Det verkar inte så enligt den information som finns tillgänglig
här (
International).
Om
Shazam fungerar i Sverige, vad är det för nummer man skall använda om man har ett abonnemang hos Telia Mobile?
--
Posted: 2007-01-06 11:37:35
Edit :
Va fan är EROM o CID? Alla verkar snacka om det i forumet.
--
Posted: 2007-01-11 08:36:20
Edit :
Jag har en k800i jag köpte ett minneskort och jag vet inte hur man lägger in filer på den.. hur gör man?
--
Posted: 2007-01-11 21:30:28
Edit :
@PieEater
Hej. Jag har ingen k800, men en s700 och en k750.
Du kan skicka filerna via ir eller blåtand. Eller koppla mobilen till datorn med en usb kabel. Minnsekortet borde dyka upp som ett usb-minne.
Själv så använder jag en minnsekortläsare i datorn. Sedan är det bara att kopiera filerna till rätt mapp på kortet.
--
Posted: 2007-01-12 09:11:56
Edit :
tyvärr så kommer det inte fram som en usb-enhet
måste man formatera minneskortet innan
--
Posted: 2007-01-12 23:10:30
Edit :
@
dj christian: EROM står för Erasable Read Only Memory. För ytterligare information, klicka
här (
EROM - Google-sökning).
CID står eventuellt för Configuration IDentity, men jag är inte säker. Några olika
Google-sökningar gav tyvärr inget entydigt svar.
@
PieEater: Lösningen på ditt problem är med allra största sannolikhet programvaran Sony Ericsson File Manager, som är en filhanterare för Sony Ericssons mobiltelefoner. Om jag inte missminner mig så finns den programvaran med på den CD-skiva som, åtminstone i de allra flesta fall, följer med mobiltelefoner från Sony Ericsson.
http://bico.se[ This Message was edited by: bico on 2007-01-13 18:14 ]
--
Posted: 2007-01-13 19:08:42
Edit :
bico jag har file manager men när jag öppnar det så står det "inte ansluten"
men i telefonen kan jag skicka över filer från telefonen till minneskortet
--
Posted: 2007-01-17 18:25:03
Edit :
Hur kopplar du telefonen till datorn? Jag tror att du måste koppla telefonen till datorn med hjälp av en USB-kabel, men jag är inte säker.
Från det ena till det andra: Det är uppenbarligen något skumt med din användare här på forumet. Trots att du har skrivit minst tre inlägg så indikerar din användarprofil att du bara har postat ett inlägg.
--
Posted: 2007-01-17 22:26:30
Edit :
Quote:
On 2007-01-17 22:26:30, bico wrote:
Hur kopplar du telefonen till datorn? Jag tror att du måste koppla telefonen till datorn med hjälp av en USB-kabel, men jag är inte säker.
Från det ena till det andra: Det är uppenbarligen något skumt med din användare här på forumet. Trots att du har skrivit minst tre inlägg så indikerar din användarprofil att du bara har postat ett inlägg.
det är som det ska vara
det är endast inlägg i de mobilrelaterade forumen som räknas. Inlägg här räknas inte. Eller först ser du det iof, men under natten rensas räknaren så att den endast visar antalet inlägg i de mobilrelaterade forumen.
--
Posted: 2007-01-20 17:16:21
Edit :
Ok.
Men varför räknas inte detta svenska forum som ett mobilrelaterat forum? Jag trodde bara att det var Garbage threads och Non mobile discussion som inte räknades. Och kanske ytterligare något/några forum. Men inte de regionala forumen.
--
Posted: 2007-01-22 19:53:56
Edit :
New Topic
Reply