>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Ett svenskt T610/T630-forum
Bookmark topic
@Dana
Nä, det var elakt* he he*
@Alla
Någon som vet hur man konfigurera Cmessenger. Min bror får det inte till att funka och han har ICQ och MSN. Och var laddar man ned filen. Klickade själv på länken på hemsidan och det funkade inte?
Jag har ju redan sett glada människor här ute säga att det funka skitbra...
--
Posted: 2003-09-03 22:06:19
Edit :
@dragontrumpetare
hehe
--
Posted: 2003-09-03 22:14:24
Edit :
@Dragon.....
Länk:
http://cmessenger.cleverlance.com/stream/se/cmessenger_en.jar
Skapa konto på sidan, vid inloggning från telefon skippa domännamnet, bara nicket och lösenordet från sidan. Sen är det bara att vänta, kan vara trög emellanåt. Nackdelen med den är att den bara visar personer som är online.
--
Posted: 2003-09-03 23:57:25
Edit :
Ngn som vet hur man får skärmsläckaren att komma igång när man väl är inloggad på Cmessenger? det kan ju inte vara bra för skärmen när det inte händer ngt en låååång stund, som man ibland får vänta.....
--
Posted: 2003-09-04 13:20:02
Edit :
ok nu har har skaffat ett konto på sidan men när jag loggar in moed mobilen, så kommer det fram att listan är tom.. vad gör jag för fel??
Och när jag bytte mobil från min T68 till T610, så kan jag inte, kolla mina mial från hotmail.... kan någon skicka adressen igen tack.....
[ This Message was edited by: Silvetisson on 2003-09-05 12:27 ]
--
Posted: 2003-09-05 12:17:47
Edit :
Om du menar bokmärken så kan man göra det på datorn inte från telefonen
This message was posted from a T610
--
Posted: 2003-09-05 13:26:52
Edit :
Jag får också att det står listan är tom som Silvetisson???
Ska det vara så att när man tar en bild, så kommer det först upp en "test bild", och ca 3 sekunder senare den riktiga bilden?
Eller är det något fel med min?
www.mobilsajten.com[ This Message was edited by: Dirre on 2003-09-06 18:47 ]
--
Posted: 2003-09-06 19:46:36
Edit :
@Dirre
aaah det är helt normalt att en så kallad "testbild" dyker upp först innan den "riktiga" bilden dyker upp... Därför ska man hålla kvar kameran i tagningposition ngn sekund efter tagning....speciellt när det är mörkt ute....
--
Posted: 2003-09-06 23:11:20
Edit :
@ alla cmessengeranv...
När det står listan tom så tryck ok och vänta så uppdateras listan av sig själv efter ett tag om du har en relativt ny version av ICQ på din dator hemma. Då finns din ICQ-lista på ICQ's hemsida så du behöver inte adda någon till din lista. De kommer upp automatiskt i din mobils cmessengerprogram... Bara de som är online dvs...
--
Posted: 2003-09-06 23:37:35
Edit :
Nu har telefonen börjat krascha när jag kör cMessenger..
Skitkonstigt! Funkade några dar..Nu låser den sig vid connecting. Startar sen om. Efter det så är den skittrög och går ej att starta några applikationer på. Måste starta om och efter ett tag är den normal igen.
Har nyaste firmware, R1L..
Kraschade NÄSTAN aldrig innan uppdatering. Endast vid nått tillfälle vid Javaprogramanvändande.
Nån mer med problem?
Börjar bli riktigt less efter 2½ veckas väntan på uppdatering. Vill ju att den ska funka bättre men den är trögare!!! ???
--
Posted: 2003-09-06 23:46:39
Edit :
New Topic
Reply