Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
je hebt de foto toch gezien :? En zeg ff dat ze er goed op staat want ik kan haar (gek genoeg) daarvan niet overtuigen
tnx
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-06-29 19:36:35
Edit :
@ htbpilot ja klopt ik kwam van strand maar wie was jy dan? Herkende je me niet van de foto uit de nieuwsbrief? Je had wel ff wat mogen zeggen maar ik kom je van de zomer vast wel meer tegen want ik ben byna elke dag op het strand:-D
This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-06-29 20:08:05
Edit :
Je staat i.i.g. goed op die foto ;-). Had gewoon te laat door dat jij het was. Volgende keer zal ik beter opletten en even praatje maken. O ja, was de middelste van die 3 gasten. Liep even weg om wat weg te gooien.
Even wat anders gprs esato doet het al een dag of 3 aan een stuk. Even af kloppen...
This message was posted from a T65
--
Posted: 2003-06-30 01:22:11
Edit :
@htbpilot dan weet ik denk ik al wel wie jy bent, de volgende keer praten we wel ff ja!
This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-06-30 10:52:25
Edit :
Okay
This message was posted from a T65
--
Posted: 2003-06-30 11:42:30
Edit :
Wat een stom mobieltje allemaal niet voor leuks te weeg kan brengen he
Ja, je hoord het goed. Stom mobieltje. Ik ben er erg op tegen. Na de laatste nieuwsbrief niet meer
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-07-01 01:43:13
Edit :
goed om te horen
I was allang bekeerd
--
Posted: 2003-07-01 08:50:22
Edit :
Hey,
Sorry als dit al veel vaker langs is gekomen; heb wel even gezocht maar om nou 30 pagina's door te lezen....
Ik heb gisteren een t610 gehaald met t-mobile abo-tje.
Nu wil ik dolgraag emailen maar krijg ik elke keer een "kan server niet vinden" boodschap..
Ik heb alle email instellingen wel goed staan (lycos mail) (al weet ik de poort nummers niet 100% zeker maar die zullen wel standaard zijn).
Ik heb al t-mobile wap, t-mobile gprs, 12move en freedail geprobeerd.
Elke keer de zelfde boodschap...
Heeft iemand dezelfde ervaring of nog mooier een oplossing?
Ook als iemand een t68i heeft hoor graag of die persoon kan emailen met t-mobile.
Alvast bedankt!
[ This Message was edited by: 2manydjs on 2003-07-01 10:29 ]
--
Posted: 2003-07-01 11:27:30
Edit :
Vraag 1: heb je gprs-Actief of gprs-intensief? zonder 1 van die 2 zal het je niet lukken.
Als je dit hebt: ben je er zeker van dat alles goed geïnstalleerd is (de gprs account). Post anders even je settings dan kunne we vergelijken. (aan mij heb je overigens niets bij mij werkt het NOG STEEDS niet
)
we hebben een
ellende met T mobile draad omdat er wel vaker iets niet helemaal goed gaat
--
Posted: 2003-07-01 11:40:14
Edit :
ah gaan we hier verder....
Ik heb zo'n t610 met sim lock, daar stonden alle instellingen al in en ik kan ook gewoon wappen.
Verder heb ik gewoon mijn eigen email instellingen erin gegooid die zeker goed zijn (tenzij lycos het niet tof vind dat ik het met een mobiel doe, maar ik zou niet weten waarom..).
Daarnaast heb ik dan nog gewone internet account aangevraagd bij 12move en freedail.
Dit omdat je de instellingen daarvan naar je toe kan laten sms-en voor je t610 van sonyericsson.com .
Maar jammer genoeg zonder succes.
Alle instellingen heb ik dus eigenlijk niet zelf bedacht maar gekregen van SE en tmobile.
Moet toch wel goed zijn of niet??
[edit] vraag1: ik heb GPRS standaard, verder niets aan gevraagd.[/edit]
[ This Message was edited by: 2manydjs on 2003-07-01 10:53 ]
--
Posted: 2003-07-01 11:51:17
Edit :
New Topic
Reply