>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Swedish Forum
Bookmark topic
Enligt Telias kundtjänst så ska det komma igång innan årsskiftet. Ingen prisuppgift dock.
--
Posted: 2002-10-24 21:04:00
Edit :
Men inget från comviq?
This post was posted from a T68i
--
Posted: 2002-10-24 22:47:00
Edit :
comviq jobbar oxå på att få igång MMS. jag hörde nån gång kring årsskiftet innan. de sa oxå att det skulle komma när gprsen började kosta men nu har de ju skjutit fram det så antagligen efter årsskiftet.
--
Posted: 2002-10-24 23:26:00
Edit :
Borde inte comviq börja satsa lite mer på driftsäkerhet överlag?
Börjar tröttna på avbrutna samtal, nätfel, dålig gprs och otrevlig kundtjänst!
Förresten, någon som vet hur T68ans system för samtalskostnader funkar? (Hur många kronor en markering är värd osv.)?
--
Posted: 2002-10-24 23:55:00
Edit :
håller med. har fan inte fått deras wap gateway att funka alls den senaste veckan. använder mig av halebops, men då missar man de 5 graits sms/dag..
--
Posted: 2002-10-25 12:54:00
Edit :
Hur kommer det sej att comviq wap och gprs funkar bra på 7650, men inte på t68:an? Har varit så en längre tid nu...
This post was posted from a Nokia 7650
--
Posted: 2002-10-25 13:49:00
Edit :
Det var jag som startade ryktet att en mjukvara med möjlighet att välja SMS-alert skulle komma i slutet av oktober.
Jag har inte hört ngt sedan sist så jag antar (och hoppas) att den kommer ut som planerat.
--
Posted: 2002-10-25 14:03:00
Edit :
Hallåjs
Jag har fått lite dataproblem, och undrar om nån kanske vet hur man fixar det..
Det är så att jag installerade en usb hårddisk för en vecka sen.
Men den avinstallerade både mina flash card readers, och (!!) mina cd-läsare (dvd'n och brännaren).
Har jobbat med det nu hela veckan, men jag har inte lyckats få tillbaka cd-läsarna.
Nån som upplevt samma sak, eller nån som vet vad man kan göra?
Jag har win 98..
Sen en sak till..
Jag såg att kjell & Co säljer en bluetooth adapter till usb.
Nån som vet om det funkar med t68? (har hört att det är problem att få bluetooth-devices till datorer att sammarbeta med mobiler)
Min ir-kommunikation funkar inte, och gprs'en funkar heller inte, så det skulle va kul om den där bluetoothen skulle funka =I
Tackar hjärtligast..
--
Posted: 2002-10-25 19:21:00
Edit :
Quote:
On 2002-10-25 19:21, ElGato wrote:
Hallåjs
Jag har fått lite dataproblem, och undrar om nån kanske vet hur man fixar det..
Det är så att jag installerade en usb hårddisk för en vecka sen.
Men den avinstallerade både mina flash card readers, och (!!) mina cd-läsare (dvd'n och brännaren).
Har jobbat med det nu hela veckan, men jag har inte lyckats få tillbaka cd-läsarna.
Nån som upplevt samma sak, eller nån som vet vad man kan göra?
Jag har win 98..
det där lät ju mindre kul... hittas dom inte alls (BIOS/Enhetshanteraren) eller?
om du avinstallerar USB disken, kommer det andra tillbaka då?
[ This Message was edited by: Cytech on 2002-10-25 18:28 ]
--
Posted: 2002-10-25 19:25:00
Edit :
[quote]
On 2002-10-25 14:03, captainsm wrote:
Det var jag som startade ryktet att en mjukvara med möjlighet att välja SMS-alert skulle komma i slutet av oktober.
Jag har inte hört ngt sedan sist så jag antar (och hoppas) att den kommer ut som planerat.
Detsamma hoppas här också även att
är så listiga så att dom släpper en valfri signal till e-mail också
--
Posted: 2002-10-25 20:40:00
Edit :
New Topic
Reply