Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : NorgesMagasinet - Norsk Forum
> New Topic
> Topic Locked
Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > NorgesMagasinet - Norsk Forum Bookmark topic
Page <  123 ... 789 ... 525526527>

HC Posts: 105

VIKTIG VIKTIG VIKTIG VIKTIG VIKTIG VIKTIG

Gjelder kun oss med T68i eller oppgradert T68m

Det er litt usikkerhet omkring de ulike norske operatørene og tilgjengelig nedlastningsmengde vi wap.

Kan alle (som ikke allerede har prøvd) gå inn på wap.esato.com, trykke på "themes" og prøve å laste ned et av de to Matrix-themene som ligger der? Hvis dere ikke får lastet ned det med bakgrunnsbilde, prøv det andre...

Jeg får ikke lastet ned noen av de, og ei heller andre "kule" themes. Men de enormt kjedelige på sin side er ikke noe problem..

Please Sjekk!!!!

HC
--
Posted: 2002-05-29 15:51:00
Edit : Quote

@Bjerkebanen

Oppgraderingen har ingenting å si for telefonlåsen. Telefonen kan låses opp manuelt av verkstedet, men da må kjøpskvittering fremvises, dvs. du må kunne bekrefte at telefonen er over et år gammel / bindingstiden til operatørlåsen har gått ut.

Ellers kan telefonen låses opp ved å ringe operatørens kundeservice etter at bindingstiden er gått ut. Dessverre er det veldig strenge regler for akkurat dette med telefonlås.

--
Posted: 2002-05-29 15:55:00

Hobbes Posts: 249

@HC

EMTS Kristiansand klarte ikke å oppgradere min i dag heller. Begynner å bli lei. "Skulle visst være klar i morgen"
--
Posted: 2002-05-29 16:45:00

tic Posts: 75

Føler med deg, Bjerkebanen, men har ingen gode kontakter på SPs...

Uansett... noen som vet når netcom får mms?
--
Posted: 2002-05-29 16:47:00

laffen Posts: > 500

I februar ble det sagt at NetCom kom til å lansere MMS i sitt nett i begynnelsen av juni. Vet ikke hva status for dette er nå, men jeg har ikke hørt noe annet.
--
Posted: 2002-05-29 17:11:00

Hobbes Posts: 249

http://www.digi.no/dtno.nsf/pub/te20020528140833__58531471
--
Posted: 2002-05-29 17:33:00

johanch Posts: > 500

HC

Har prøvd å laste ned "themes" på Esato, men jeg får en "mislykket"-melding... Ser ikke ut som det fungerer... Rart... Bruker NetCom GPRS.
--
Posted: 2002-05-29 23:25:00

smilys Posts: 64

Jeg har ingen problemer med å laste med themes fra esato.com
Har Telenor.

--
Posted: 2002-05-30 07:06:00

Hoggi Posts: 118

Unnskyld for bytte at tema, men er det noen andre enn meg som ikke kan motta annet enn overskriften på mailer fra hotmail til t68? På mailer fra feks outlook går det greit...... This post was posted from a T68i
--
Posted: 2002-05-30 10:45:00

@ Pels, Tic & Laffen

Netcom kommer nok dessverre ikke til å lansere mms så tidlig som i juni, men forhåpentligvis i løpet av sommeren en gang.

Jeg var i business-middag med salgssjef i Netcom for et par uker siden, og fikk dessverre bekreftet mine mistanker om at operatøren i denne saken vil fungere som såkalte "fast followers" - til tross for at Netcom som kjent har vært tidligst ute med en rekke tjenester som f.eks. GPRS - og også til lavere priser enn telenor.

MMS-tjenesten er meget dyr å igangsette, og slett ikke uten problematikk - slik vi ser med Telenor. I tillegg er det nok en god stund til den vil bli lønnsom, med dagens fåtallige mms-kompatible telefoner.

Telenor har valgt å eksperimentere med en tjeneste som ikke virker, med få brukere og høye priser fra den dagen tjenesten faktisk fungerer.

Netcom ønsker å vente til de kan tilby en tjeneste som fungerer, og forhåpentligvis til en grei pris. På dette tidspunktet vil det også være flere MMS-brukere på markedet.

Dette er dessverre kjedelig for oss forut for vår tid....

@Johanch

Det er den samme feilmeldingen jeg får. Det er mulig Netcom har en lavere maksimusstørrelse for nedlasting over wap. Jeg har satt i gang en på internett/wap-avdelingen til å finne ut av det, og venter svar i dag.

HC

[ This Message was edited by: HC on 2002-05-30 10:39 ]
--
Posted: 2002-05-30 11:32:00
Page <  123 ... 789 ... 525526527>

New Topic   Topic Locked
Forum Index

Esato home