Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
Ik heb een mineral grey P800 besteld in Duitsland voor 662.95 Euro's inclusief bezorgkosten. Nu maar wachten tot het ding binnen is.
http://www.shop.echlecom.de/
De electric blue P800 kost daar 613 Euro's (exclusief 19.95 bezorgkosten)
--
Posted: 2003-07-08 03:13:57
Edit :
Ik heb mijn T300 ook in Duitsland besteld, maar heb er nogal wat probleempjes mee gehad... Om te beginnen was de firmware gemerkt door T-Mobile, dat wij in Belgie nota bene niet eens kennen! Maar dankzij dit forum en de \"13 second trick\" kon ik die shit toch al ongedaan maken :-D Nu zit ik echter nog steeds met een T9-functie die ik niet echt kan gebruiken aangezien er geen Nederlands op de telefoon staat :-( Ik hoop dat een firmware-update hiervoor de oplossing biedt...
This message was posted from a T300
--
Posted: 2003-07-08 11:29:41
Edit :
Verschil is natuurlijk dat jij hem 2e hands van Ebay hebt en DeliciosoMarron nieuw van een retailer. Dat moet toch uitmaken lijkt me.
--
Posted: 2003-07-08 11:32:45
Edit :
Ik zie dat er nederlanders toch nog telefoons los kopen.
Waarom niet wachten tot je abonnement is afgelopen?
--
Posted: 2003-07-08 12:48:08
Edit :
@Vlammetje: m'n gsm was NIEUW gekocht, niet tweedehands. Kleine rechtzetting ;-) Het is trouwens niet m'n bedoeling om die gast af te schrikken hoor :-)
This message was posted from a T300
--
Posted: 2003-07-08 12:53:45
Edit :
hallo noorderburen
even een vraagje, wie is er voor de voetbalclub Ajax?
Wat vinden julie van Sonck?
ik ben namelijk supporter van zijn vorige club, Genk en ik zou graag willen weten wat de fans van Ajax van Sonck vinden, had gisteren al op de televisie gezien dat de fans achter hem stonden, maar je weet maar nooit.
greetzzz
(sorry voor dit berichtje, dat OFF TOPIC is)
--
Posted: 2003-07-08 17:41:40
Edit :
@ 2manydjs
De reden waarom ik hem los koop is omdat ik naar alle waarschijnlijkheid in het buitenland stage ga lopen na de kerst en m'n abo eind deze maand afloopt. Nu snap je ook wel dat het niet voordelig is om op je nederlandse nummer in het buitenland gebeld te worden en dat ik ook geen maandelijkse kosten ga schokken voor iets wat ik toch niet ga / kan gebruiken. Reken trouwens maar eens uit wat je ECHT voor je toestel betaald met een abonnement (aanschafkosten + aansluitkosten + maandelijkse abonnementskosten) en dan zie je dat het in sommige gevallen soms goedkoper is om een toestel los te kopen, want zo duur is bellen toch echt niet ook al heb je een maandelijkse bundel.
@racingboy
Ik ben voor Feijenoord en niet voor Ajakkes maar dat doet er verder niet toe want ik heb me toch nooit zo bezig gehouden met dat gedoe om het voetbal. Ik kom voor de wedstrijd en daarna ben ik weg!
--
Posted: 2003-07-08 19:29:45
Edit :
@racingboy: CLUB BRUGGE RULES FOREVER!!!
--
Posted: 2003-07-08 19:43:52
Edit :
racing genk ruels spijtig dat 1 van hun ster spelers weg gaat, maar ben er zeker van dat ze het komende seizoen nogmaals heel goed zullen doen of zelfs winnen. raar dat hij naar ajax gaat, de meeste belgen gaan naar psv
--
Posted: 2003-07-08 20:25:00
Edit :
tja, ik weet ook wel wat ik zou kiezen... helaas kan ik die keuze niet maken, anders zou ik toch een heel leuke job hebben
Als roussel (Bergen) niet naar Genk komt, zullen ze een bod doen op Bruggink van PSV
greetzzz
--
Posted: 2003-07-08 21:01:33
Edit :
New Topic
Reply