Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : NorgesMagasinet - Norsk Forum Ver.2
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > NorgesMagasinet - Norsk Forum Ver.2 Bookmark topic
Page <  123 ... 767778 ... 101102103>

slappy2 Posts: 42

I påsken ligger man syk hjemme når det er godt over 20 grader ute og man kunne vært på stranda:p

God påske!!!
--
Posted: 2005-03-25 11:18:54
Edit : Quote

tranquil Posts: > 500

Høres ut som du ikkr fikk den påsken du hadde planlagt.
--
Posted: 2005-03-25 11:27:00

rufo Posts: 41

@SE-man:
Det som tranquil så klokt sa, var akkurat det jeg mente!
Bergensere selv sier jo at Bergen er noe HELT for seg selv og ligger ikke i Norge.....
Bodde og gikk på skole i Bergen i et helt år....
Noe av det som "irriterte" oss normenn, var at uansett hvor jævlig i bakrus vi var på en mandags morra med regn og kul stiving fra havet,
synger alle Bergensere når de kommer inn i et rom; "Goooood morgen alle sammen". Med sånn jævlig rulling på "r'ne" midt i morgen!!!
( På -60 tallet engang når jeg gikk på folkeskolen(på østlandet) sa læreren en dag at det skulle begynne ei ny jente i klassen - hun kommer fra UTLANDET! Så spente vi var neste dag; også viste det seg at Turid kom fra Bergen.....)
Mvh. RuFo
--
Posted: 2005-03-25 11:36:47

Nei. Kansje ikke akkurat, men det fikser seg. Har 2 uker igjen av den så satser på å kvikne opp snart.
--
Posted: 2005-03-25 11:37:06

@Tranquil!
Takk for hyggelig SMS igår kveld!
Hva jeg gjør i påsken.....vel kona jobber HVER dag hele påsken fra 14:00 til 22:30... så vi er nok hjemme....

Holder været seg med sol, reiser kanskje dattera og jeg til Campingvogna i Sverige på Lørdag.
(Er så innmari tungvint å komme på "toa'n" med rullestolen sånn på vinterstid på campingen...)

@SE-man:
Trur du missforsto litt jeg...
Det er ikke Samsungen som sier at den trenger "new SW",
det stod i en SMS fra en Engelskmann(?).....
--
Posted: 2005-03-25 11:47:33

@slappy2:
Er det noe jeg har missoppfattet?
Du skriver at det er 2 uker igjen av påsken?

--
Posted: 2005-03-25 13:25:06

Burde nesten presisert litt bedre kansje der ja, men disse engelskmennene er jo så glad i ferie så de kliner til med ferie helt til 11 April for oss studenter.

Engelskmenn vet dere. De har ikke hatt godt av den isolasjonen man får av å alltid bo på en øy:P
--
Posted: 2005-03-25 15:59:16

Ferie og ferie fru Blom.....
Det er kanskje meningen at du skal studere på egenhånd da?
Hva skal du bli forresten......bortsett fra eldre...?

Fortsatt god påske!...

[ This Message was edited by: tranquil on 2005-03-25 18:05 ]
--
Posted: 2005-03-25 16:10:48

Nei du det er fortsatt litt uvisst. Prøver å peile meg inn på noe reklame greier, men det spørs vel. Blir noe i retningen Grafisk produksjon/design.

Iran, Iraq what's the difference? Vi sier ferie vi.
--
Posted: 2005-03-25 16:18:52

tranquil Posts: > 500

Er det noe jeg vet alt om saa er det hva de Brittene lider av. Jobbet for et fremtredene Britisk foretak i Oslo i 13 lange aar for jeg gikk over i mobilbransjen.
Britter i fremtredene possisjoner har ikke helt klart aa faa med seg at kolonitiden er over og at Nordmenn gir totalt beng i om de snakker med en Lord eller skomaker.
Har hatt mange episoder der nesetippen til den jeg snakket med har pekt litt oppover og bltt hovmodig sett litt ned paa. Orket til slutt ikke mer av Britiske "overklasse" tendenser, tungrodde konservative systemer og "oss og dere"-klassifisering.
Nei, Britiske klyser som tror de fortsatt eier verden kan du faa billig av meg.
Britter paa bakkeplan derimot har jeg ikke ett eneste vont ord aa si om! Det er folk som vet aa feire der det feires kan.
--
Posted: 2005-03-25 19:56:00
Page <  123 ... 767778 ... 101102103>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home