Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
@ Owen
Werk jij bij Capi op Schiphol Plaza?
--
Posted: 2002-11-07 10:09:00
Edit :
Volgens mij bloedt deze thread een beetje dood jongens ! dit kunnen we niet laten gebeuren !!!!!!!!! VRAAG IETS
--
Posted: 2002-11-11 18:49:00
Edit :
Daar heb je gelijk in. Ik heb alleen niets te vragen. Misschien toch wel deze is voor jou Brimme: Heb jij het al voor elkaar gekregen om MMS te versturen via die club mms?
Zo ik heb mijn best weer gedaan.
--
Posted: 2002-11-11 22:44:00
Edit :
heej leute leuk zo'n nederlandse thread!
ben sinds vorige week in t bezit van een T300! mooi toestelletje hoor!
maar wat ik vragen wilde-- is er ergens een overzicht te vinden van alle servicepoints in nederland?
--
Posted: 2002-11-12 00:08:00
Edit :
Op
www.sonyericsson.com kun je deze opzoeken.
--
Posted: 2002-11-12 09:13:00
Edit :
@sharkymark
Het is mij gelukt om met clubmms te mmsen. ik he bverder niks aan de instellingen verandert maar opeens deed hij het gewoon.Bij jou nog steeds niet dan ?
--
Posted: 2002-11-12 20:39:00
Edit :
@Brimme
Als je kijkt wat voor een telefoon hij heeft kan ie het nog wel een jaartje of wat proberen!
--
Posted: 2002-11-12 20:54:00
Edit :
Ik kreeg vandaag bij een SE servicepoint in de buurt (D&S in Breda) te horen dat ze de officiele SE servicepoints / -centres terug gaan brengen naar zo'n 12 voor het hele land omdat de zaken drastisch gaan veranderen met de service / garantie afhandeling bij SE (qua soft- / firmware updates dan).
Ook kwam ik vandaag een winkel tegen die vrijwel alle telefoononderdelen los verkocht, zelfs het zwartrubber achterbovenstuk van de t68m. Die gast wilde het er zelfs nog (kosteloos) voor me opzetten als ik het wilde kopen. Ik wilde het best doen maar zat toch een beetje met de garantie in m'n maag van de telefoon mocht er weer iets voorvallen en hij opgestuurd moet worden. Zelf had hij een aangepaste mineral grey t68i liggen met de t68m achterkant (inclusief rubberen batterij) wat er best wel geinig uitzag. Als ik een nieuwe cellie heb maak ik de mijne ook maar zo denk ik, of anders net zo als die at&t uitvoering die sommigen hier als avatar hebben.
Nog ff een vraagje voor het slapen gaan:
Wat zouden jullie doen in mijn plaats? Of een (nauwelijks gebruikte) hbh-15 kopen voor 100 euro, een hbh-30 (nieuw) voor 199 euro of toch wachten op de hbh-60 (die 30 euro duurder wordt dan de hbh-30)? Mij maakt het eerlijk gezegd niet uit wat ik doe, ik kan alleen niet kiezen tussen deze 3 mogelijkheden. Wat lijkt jullie de beste optie?
--
Posted: 2002-11-13 23:55:00
Edit :
Quote:
"Nog ff een vraagje voor het slapen gaan:
Wat zouden jullie doen in mijn plaats? Of een (nauwelijks gebruikte) hbh-15 kopen voor 100 euro, een hbh-30 (nieuw) voor 199 euro of toch wachten op de hbh-60 (die 30 euro duurder wordt dan de hbh-30)? Mij maakt het eerlijk gezegd niet uit wat ik doe, ik kan alleen niet kiezen tussen deze 3 mogelijkheden. Wat lijkt jullie de beste optie?"
Mhh, de HBH-15 is al een redelijke oude headset. De stanby tijd zal dus niet al te best zijn.
De HBH-30 heeft op het moment de langste stanby tijd. Mijn broertje heeft hem en hoeft hem niet zo vaak op te laden. Het enigste nadeel van deze headset is dat het gedeelte dat achter je oor klemt nogal snel slijt.
De HBH-60 ondersteund een aantal functies die geen enkele andere headset op de markt heeft. De battery zit in het apparaat zelf en daardoor is hij wel dikker. Ook qua stanby tijd is het minder dan de HBH-60. En ander punt is dat het nog niet duidelijk is wanneern hij in de winkel ligt.
De beste bluetooth headset op het moment is de HBH-30.
--
Posted: 2002-11-14 10:15:00
Edit :
Ik zou voor de HBH-30 gaan, vind ik echt een heel mooie apparaat.ik zou dus niet kiezen voor de HBH15 vanwege de standby tijd. wel zou je die 30 euro kunnen overwegn als je het model mooier vind van de HBH60
--
Posted: 2002-11-14 18:09:00
Edit :
New Topic
Reply