>
New Topic
>
Topic Locked
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> NorgesMagasinet - Norsk Forum
Bookmark topic
"Jeg var i business-middag med salgssjef i Netcom for et par uker siden,"
Marius?
--
Posted: 2002-05-30 12:17:00
Edit :
Quote:
On 2002-05-30 12:17, laffen wrote:
"Jeg var i business-middag med salgssjef i Netcom for et par uker siden,"
Marius?
Tenker du på om jeg heter Marius, eller om han heter Marius...? Uansett, ingen av delene stemmer...
Jeg tenkte på Trygve Ole Karlsen... Kanskje ikke hans spesielle felt med mms, men til å være så høyt oppe burde han ha en viss innsikt i så primære markedstilbud.
P.S. Hvis dette virket som et forsøk på selvhevdelse (også kalt skryt), så var det en bare en middag og noen timer i baren med hr. Karlsen og fem av oss fra bedriften - ingen personlig "business-middag" mellom meg og salgssjefen med andre ord..
[ This Message was edited by: HC on 2002-05-30 15:45 ]
--
Posted: 2002-05-30 16:41:00
Edit :
Jeg kan også laste ned themes fra esato uten problemer.
Jeg sitter med Telenor GPRS
En ting til, koster det 10kr for MMS med telenor nå?`selv om det er så ustabilt som de sies?
--
Posted: 2002-05-30 17:39:00
Edit :
@HC
Jeg tenkte på Marius Halle i Netcom Tillbydermarked innhold. Snakket med ham for en god stund siden om Esato og MMS innhold. Teila (som eier Netcom) luktet på muligheten for å samarbeide med Esato om levering av innhold. Representanter fra Telia tok turen over til Norge for å lære om hvordan NetCom leverer mobilt innhold. Jeg ble invitert til et seminar om nettopp dette.
--
Posted: 2002-05-30 17:55:00
Edit :
Jeg snakket med 09000 idag og han sa det var gratis enda, han visste ikke når de skulle taksere....
--
Posted: 2002-05-30 18:37:00
Edit :
@laffen
Ja, jeg kjenner til Netcoms tester for moder Telia - slik jeg først forsto det var det snakk om at Netcom faktisk skulle teste ut selve mms-tjenesten for Telia.. Derfor ble jeg litt overrasket da jeg snakket med Karlsen, og fikk disse inntrykkene av at dette ville ta tid.. Men et samarbeid med Esato på mms-tjenester ville jo være helt topp når den tid kommer...
P.S. Det er virkelig en fryd å skrive med R2B025....!
This post was posted from a T68i
--
Posted: 2002-05-30 19:56:00
Edit :
HC:
Jeg har brukt en "reserveløsning" hittil... På f.eks. Wapster.nu så har jeg lastet ned *.thm-filene (Themes) og sendt dem til telefonen over IR. Det virker, men er litt tungvint... På Esato, så finner jeg dem ikke som noen linker på web, så Matrix får vente...
Fått noe svar fra NetCom ang begrensninger på nedlastingsstørrelser over WAP? Jeg får iallefall ikke til å laste ned noen som helst themes... Bra jeg har en bærbar med både IR og Bluetooth
--
Posted: 2002-05-30 23:21:00
Edit :
@johanch Har dessverre ikke fått svar fra teknisk enda.. Tydeligvis vanskelig å finne ut av.. Ja, jeg bruker teknikken med ir jeg også, både med themes og andre saker.. For å laste ned matrix fra esato, kan du gå inn på wap.esato.com fra pcen.. Jeg har bluetooth og ir på jobben, men kjøper meg en laptop om et år, hehe.... Jeg regner med du bruker Netcom dataAkselerator..? Der har du virkelig noe som skiller Netcom fra Telenor..
--
Posted: 2002-05-30 23:53:00
Edit :
Nei... gjør ikke det... fungerer det bra? Hvor mye raskere går det? Skjønner ikke dette helt... Hastigheten på surfinga ligger på ca et 28.8 modem... Bør det ikke gå kjappere når jeg bruker GPRS?? Vet du noe?
Trodde nemlig det skulle kanskje være noe ISDN (64 kb/s) hastigheter...
--
Posted: 2002-05-31 00:18:00
Edit :
@johanch Ja, vet en del om det der.. Skriver litt i morgen tidlig på jobb, begynner å bli sent - og selv med den nyeste sw til t68i blir man litt lei av å trykke på telefonen... ;-)
--
Posted: 2002-05-31 00:33:00
Edit :
New Topic
Topic Locked