Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
vandaag mijn telefoon opgehaald (poging 2) bij het SonyEricsson service point in nijmegen (abiom).
ten eerste zat er dus stof onder het scherm wat ze bij binnenkomst niet hadden gezien, en er ook niet onder vandaan konden halen waardoor ze hem dus ook weer terug wouden sturen,
en ten tweede viel het display van mijn p800 weer uit in de bus naar huis. (dit was de reden waarom ik hem terug heb laten sturen naar SonyEricsson en de reden waarom ik hem 20 dagen kwijt was).
de eerste keer dat ik hem wegbracht was ook omdat het scherm uitviel, ik kreeg toen de volgende dag om 9 uur s'ochtends een telefoontje dat hij gefixt zou zijn. ik hem dus ophalen viel verdomme thuis aangekomen weer het display uit, kon ik weer terug naar nijmegen.
mijn vraag is nu: Heeft iemand ook eens zo'n slechte ervaring met SonyEricsson of met een SonyEricsson service point?
--
Posted: 2003-07-23 19:28:28
Edit :
ik denk met het sercie point. de meeste staan gekend om gewoon het toestel zelf te reparen ipv het door te sturen naar een sony ericsson repair point.
--
Posted: 2003-07-23 19:37:33
Edit :
ze zeiden tegen mij dat ze helemaal niet bevoegd waren om het toestel open te schroeven, en als hem dus open zouden maken zou dus ook mijn garantie vervallen.
dit komt er dus op neer dat ze alleen software mogen doen voor de p800
--
Posted: 2003-07-23 19:48:27
Edit :
hier bij ons, trekken ze zich dat totaal niet aan hoor
--
Posted: 2003-07-23 21:16:52
Edit :
Vorige week had ik met mijn mobieltje gezwommen. Een half uur lang. Dacht ineens wat trilt er in mijn zak(nee dat was geen vibo).
Was het mijn mobiel. Anyway ik een drooger erop (was van een bedrijfje waar ik dat ff had gedaan). ik hoorde het begin toontje na 2 uur weer dus ik dacht nou....
En ja hoor na een dag goed drogen deed het enigszins weer.
Vervolgens na 1,5 dag was het display al iets beter.
Na 2 dagen was het display vochtvrij en kon ik weer mob gebruiken.
Na 3 dagen gingen de toetsen het ook weer beter doen.
Na 4 dagen deden alle knoppen het weer behalve de yes knop en de 1. Maar dat kwam mooi uit want dat krikte mijn joystickteller lekker op. En dat had ik nodig want moest toch wel na 3 maanden een t68i boven de 125000 komen(lol welke idioot ben ik eigenlijk ?? )
dus nu zit ik aan de 130000 tikken. En mijn yes knop(na een week) doet het weer aardig.
greetz & liefs
MEEUW
--
Posted: 2003-07-24 00:20:21
Edit :
Weet iemand wat van de t-mobile R1L update voor de t610?
@meeuw heb je serieus een half uur met je t68 gezwommen???
--
Posted: 2003-07-24 15:02:49
Edit :
JA echt waar ! !
--
Posted: 2003-07-25 02:07:57
Edit :
@MEEUW
Was dat in (zout) zeewater
--
Posted: 2003-07-25 02:42:43
Edit :