Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Nederlandse draad... Dutch Forum Bookmark topic
Page <  123 ... 91011 ... 407408409>

Owen Posts: 238

Quote:
On 2002-11-07 10:09, sharkymark wrote:
@ Owen

Werk jij bij Capi op Schiphol Plaza?

Nope, ik werk voor Take Off Multitronics Schiphol BV. Achter de douane.. Capi is mijn concurrent!

--
Posted: 2002-11-15 13:59:00
Edit : Quote

@ deliciosomarron

De HBH-30 kost nu € 169 op www.koopjessite.nl

--
Posted: 2002-11-15 14:02:00

sharkymark Posts: 120

@ Rickstur

Ik heb een T39 dat klopt. Maar mijn broertje heeft een T68ie. Een daarop proberen we de MMS werkende te krijgen.

@ Brimme

Ik heb het niet meer geprobeerd. Ik heb nog wel een andere site gevonden waar je via het internet MMS berichten kan versturen. Op het moment is het gratis, maar het gaat een betaal service worden. Kijk maar eens:

www.coolmobiles.com
--
Posted: 2002-11-15 21:23:00

deliciosomarron Posts: 123

@ Owen

Bedankt voor de tip van de hbh-30, voor de prijs is het zeker wel het overwegen waard. Ik zit nu alleen nog maar te twijfelen tussen de hbh-60 en de hbh-30, want die hbh-15 vond ik eerlijk gezegd wat groot aanvoelen.

Even iets anders:
Ik weet niet of het aan de telefoon (software r2e006) ligt of aan de batterij zelf, maar de aangegeven standby tijd loopt met elke oplaadbeurt achteruit. Ook al heb ik 5 telefoons versleten het afgelopen halfjaar, de batterij is nog steeds van mijn eerste telefoon (want die vervangen ze dus niet!).
Misschien is het omdat ik de afgelopen dagen wat meer aan het bellen ben, maar meer dan 265 uur standy met 8 uur spreektijd valt er niet uit te persen hoe lang ik hem ook in de oplader laat zitten. Bij de 2e telefoon (ook r2e006) gaf hij nog netjes tussen de 280 en 295 uur standby tijd met 13 uur spreektijd.
Telefoons 3 en 4 heb ik allebei niet langer dan een dag gehad of ook maar langer dan een uur gebruikt dus kan ik daar weinig over zeggen.
De batterij is verder altijd goed opgeladen en ontladen dus zover ik weet kan het daar niet aan liggen.

De vraag is dus of het nu aan mijn software ligt of toch aan de batterij?
--
Posted: 2002-11-16 18:58:00

ipegot Posts: 85

@deli.
waar was die winkel prcies waar je die onderdelen zag mbt de T68?
graag het adres posten aub, ik ben nl op zoek naar het mineral grey frontje.

thanks in advance
--
Posted: 2002-11-16 20:03:00

@ deli....

Nou mijn vriendin heeft de laatste tijd er ook last van gehad.. zij heeft de T68i en ik de T68m(i)... Ik had haar laatst 1 van mijn reserve batts. uitgeleend die bij mij 4 dagen mee moet gaan.. bij haar was ie al leeg na 1 dag... Echt vaag.. Maar afgelopen week ging het wel goed met haar eigen batt... (mijn batt. niet meer geprobeerd).
--
Posted: 2002-11-16 21:01:00

@ ipegot

Als het goed is kan je ze krijgen bij Teleworld in Amsterdam Kinkerstraat (ergens in de 60)... kijk maar goudengids.nl ofzo...en bel ze op!

MVG Owen
--
Posted: 2002-11-16 21:03:00

Brimme Posts: > 500

Ik heb mij Frontje ook bij Teleworld gehaald. heb hem der metteen laten opzetten en het ziet er super mooi uit.Alleen heb ik voor de atric blue gekozen deze vind ik persoonlijk wat mooier.
--
Posted: 2002-11-17 13:00:00

Brimme Posts: > 500

@deliciosomarron

Heb jij toevallig Gprs ontvangst aanstaan en bluetooth ? Hiervan gaat de levensduur van je batterij ook heel erg achteruit. Als ik bluetooth ontvangen constant aan heb staan (wat ik doe omdat ik het blauwe lampje zo mooi vind) en ik heb Gprs ontvangst aanstaan geeft dit een verschil van ongeveer 50uur in de standbij tijd.
--
Posted: 2002-11-17 13:06:00

deliciosomarron Posts: 123

@ ipegot

adres van die winkel is Ginnekenstraat 137c te Breda en hij heet Pro Telecom

@ brimme

ik heb geen gprs aanstaan (ik heb dutchtone, ook al zouden ze het nu ongeveer moeten hebben, ik zie het niet voor 2003 gebeuren!) en geen bluetooth (gebruik ik alleen als ik het nodig heb)

Om die batterij maak ik me nu even niet druk want nu is er voor mij iets veel vervelenders aan de hand met deze telefoon:

De volumeregelaar is gisteren kapot gegaan tijdens het invoeren van een naam!

Op zich is het (gelukkig maar!) een relatief klein probleem wat zo te vervangen is, trek de ouwe eruit en stop er een nieuwe in (heb ik met mijn suffe kop vanochtend toen ik thuiskwam eerst die hele phone uit elkaar gehaald, wat betrekkelijk makkelijk is trouwens, om te kijken hoe die regelaar vastzat). Ik heb hem ff provisorisch gemaakt maar dat is niet hetzelfde. Ik heb genoeg ericsson dummies in huis, om onderdelen van te strippen indien noodzakelijk, maar geen een heeft er een passende kleur volumeregelaar en dat is pas vervelend!

Wat heb ik toch weer een lol met die t68i's de laatste tijd, maar ik ga deze keer mooi niet swappen met zo'n klein defect als ze het weer aanbieden in de telecomshop (6 telefoons in iets meer dan een halfjaar vind ik toch wel iets te gortig worden!).
--
Posted: 2002-11-17 16:27:00
Page <  123 ... 91011 ... 407408409>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home