Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
@ vlammetje
Reken er maar niet op dat hij voor het eind van dit kalenderjaar verschijnt.
Ik denk ook niet dat als hij uitkomt dat deze jongen hem gaat halen want voorlopig ben ik wel tevreden met mijn mineral grey p800 (al mag de trilfunctie wat beter in mijn ogen!)
@ Sexychocolate
Zal wel door het weer komen, ik las net ergens (http://www.tweakers.net/nieuws/28306) dat het surfgedrag wordt beinvloedt door o.a. het weer.
--
Posted: 2003-08-13 19:14:19
Edit :
Ja daar zit wat in, lijkt me. Ga niet met 35 graden vrijwillig surfen op de pc
Tja.... mij lijkt de P900 wel een prettige stap vooruit van mijn arme T300...

zit er wel stevig over te denken...
--
Posted: 2003-08-13 23:07:30
Edit :
Hahaha vandaag heb ik het gepresteerd om van het hoofd van de sonyericson klantenservice te horen te krijgen dat ze me geen antwoord op mijn email wilde geven omdat haar de toon van mijn email niet aanstond! (Vind je het gek als het 8 dagen duurt voordat je een mailtje terug krijgt van 1 regel)
This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-08-13 23:26:34
Edit :
No way! En dat is dan klantenservice? (wat had je dan wel geschreven??

)
--
Posted: 2003-08-13 23:29:38
Edit :
@forceabuser
Ik zou toch wel heel graag willen weten wat er dan in je mailtje stond.
Ik denk dat ik names iedereen hier spreek.
--
Posted: 2003-08-14 00:21:03
Edit :
Mijn broertje heeft wat gezeik met O2, wat zijn de kansen dat hij zijn abbo (gratis) kan opzeggen als het weer Telfort wordt ??
--
Posted: 2003-08-14 16:43:28
Edit :
ja dat gaat morgen gebeuren he? Niets over gehoord, over abbo's overnemen e.d. geen idee!
--
Posted: 2003-08-14 19:02:04
Edit :
Dag mensen van het goede leven
Ik heb een vraag.
Ik wil Vodaphone live aanschaffen,maar weet niet de prijs per kilobyte kost of verzenden van een MMS.
Welke toestel zal ik nemen in combinatie van een abb:
Mijn huidige Telly is de SE P800,die bevalt mij super.
De T610 lijk mij erg gaaf,wat vinden jullie ervan?
Doei
--
Posted: 2003-08-14 19:11:19
Edit :
Ik denk dat jij je P800 errug gaat missen!
(ik neem hem wel over

)
--
Posted: 2003-08-14 19:25:37
Edit :
Wie van de p800 gebruikers hier heeft al eens dat mooie gele gevaren driehoekje met een klokje dat een periode van 10 seconden aangaf en een pijltje naar de powerknop gehad dat aanduidde dat je leuke telefoontje finaal was vastgelopen?
Ik kreeg net de schok van mijn leven toen ik het zag, maar een snelle zoekopdracht hier gaf al aan dat het geen vreemd fenomeen is en dat een update van de software het zou moeten verhelpen.
Toch best vreemd want ik had hem al de hele dag niet aangeraakt en was ff op stap met de t68i (trilt beter en die mag van mij best wel gestolen worden tijdens het trainen). Nu moet ik dus weer eens een dagje op stap om dat ding weer van de nieuwste software te gaan voorzien en mag ik van alles weer een backup gaan maken.
Lang leve de techniek!
--
Posted: 2003-08-14 19:59:36
Edit :
New Topic
Reply