>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Swedish Forum
Bookmark topic
Kan någon vänlig comviq själ skicka ett mms till mig(0704288317) med en Ringsignal i
This post was posted from a T300
--
Posted: 2002-11-26 11:06:00
Edit :
Quote
Sam 79 fick du mms:ett?
--
Posted: 2002-11-26 11:25:00
Edit :
Quote
Japp...
This post was posted from a T300
--
Posted: 2002-11-26 11:35:00
Edit :
Quote
@Sam79
Jag har skickat 2st MMS till dig... Fick du dem?
--
Posted: 2002-11-26 12:17:00
Edit :
Quote
Fick dom... Lite halv kul... Tack ska du ha
This post was posted from a T300
--
Posted: 2002-11-26 12:51:00
Edit :
Quote
PPcrockar vill du dela med dig?
0736591294
--
Posted: 2002-11-26 13:15:00
Edit :
Quote
Är det någon som vet var man kan hitta midifiler med R2-D2 ?
This post was posted from a T300
--
Posted: 2002-11-26 13:39:00
Edit :
Quote
Nära 1000 nu!!!
This post was posted from a T68i
[ This Message was edited by: GEORGIA REBEL on 2002-11-26 13:05 ]
--
Posted: 2002-11-26 13:43:00
Edit :
Quote
@ uno44
Jag har skickat 2 MMS till dig med

[ This Message was edited by: ppcrockar on 2002-11-26 13:52 ]
--
Posted: 2002-11-26 14:52:00
Edit :
Quote
Quote:
On 2002-11-25 22:18, ElGato wrote:
Jag har haft det meddelandet ganska länge nu "inget stöd för gprs-parametrar".. snart ett halvår..
Jag fick reda på från nån att det inte behöver vara inställningarna som är fel, utan att det snarare är fel på sim-kortet..
Jag har inte gjort nån uppdatering på mobben efter att jag fick det meddelandet, så jag vet inte om det fixar saken, och jag har inte bytt sim-kort, för jag har comviq millenium, och det säljs inte längre.
Du kanske lyckas få det att funka igen, i såna fall säg hur du gjorde.. jag har testat allt möjligt men har inte fått det att funka.
Försök inte med comviq kundtjänst heller (om du hade tänkt göra det)..
De sa att de skulle kolla upp saken, en vecka senare fick jag ett sms från dem där det stod "ditt problem är av tillfällig art, våra tekniker arbetar på att lösa detta. Vi ber er därför avvakta"
.. jag har avvaktat i fyra månader nu =P
Hmm. Tog kontakt med comviqs kundtjänst iaf (borde inte kalla sig kundtjänst). Fick till svar att de inte var ansvariga för andra profiler än deras egna, trots att strulet uppstod efter det att jag installerat deras inställningar!. De påstod att de aldrig hört talas om problemet. Bad dem att be tekninkerna titta på det. Man får väl se om de (mot förmodan) löser problemet. Den profilen (gateway) det gäller e lösenordskyddad (många "****") nån som vet hur man kan "ta reda" på ett lösenord?. Kanske löser sig om man lägger till en ny profil, men då behöver jag lösenordet.
rob
--
Posted: 2002-11-26 14:53:00
Edit :
Quote
New Topic
Reply