Sony Ericsson / Sony : GPRS, WAP, MMS and Email setup : Ben [operator] and emailsettings [e.g. hotpop.com]
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Sony Ericsson / Sony >
GPRS, WAP, MMS and Email setup
> Ben [operator] and emailsettings [e.g. hotpop.com]
Bookmark topic
Hi!
I tried to setup my email on my T68i with BEN GPRS, but I didn't succeed.
I used several addresses, including hotpop.com.
Ben tells me, it's not their fault, but the emailproviders'.
So I tried other providers, but still my T68i says it can't find the server.
Did you succeed? With BEN / hotpop?
Thanx!!
--
Posted: 2002-12-16 00:38:00
Edit :
Hey,
Probeer het eens met vizzavi
www.vizzavi.nl
succes
--
Posted: 2002-12-16 00:58:00
Edit :
Helaas, dit werkt ook niet...
Misschien ligt het aan de instellingen van BEN GPRS.
Heb jij deze misschien voor mij? Ik kan ze niet vinden op ben-online.nl
Alvast bedankt!
--
Posted: 2002-12-16 22:39:00
Edit :
Je APN naam moet in plaats van wap-.... internet-.... hebben. Bij mij werkt het ontvangen wel, maar het verzenden niet, bij geeneen emailadres. Dat ligt volgens mij wel aan BEN. Weet iemand per wanneer BEN T-mobile gaat heten??? Bij BEN zeggen ze snel, maar niet precies wanneer....
--
Posted: 2002-12-17 14:52:00
Edit :
Ik sprak een vertegenwoordiger van Ben onlangs. Ze weten bij Ben nog niet hoe ze het gaan aanpakken. Er zijn een aantal mogelijkheden:
*Ben voor consumenten; T-mobile voor zakelijke klanten
*T-mobile voor beide soorten
*Ben voor beide soorten
De nieuwe naam (t-mobile) heeft wel een aantal voordelen, dus het is wel te verwachten dat in iedergeval voor de zakelijke klant de naam verandert, aangezien ze zich toch wat meer willen richten op deze klanten.
Het GPRS verhaal lukt trouwens nog niet. Ik ga ze nog maar eens mailen, in de hoop dat ze het nu wel snappen.
In iedergeval: bedankt voor je moeite en reactie!
--
Posted: 2002-12-18 01:14:00
Edit :
Is er wel een datum bekend waarop ze het wel weten? Hoop namelijk dat ik op een dag geen BEN meer op mijn display wie staan....
This post was posted from a T68i
--
Posted: 2002-12-19 21:22:00
Edit :
Hoi hollanders het lukt mij ook totaal niet met die email misschien handig als ben email gaat aanbieden voor de abbonnees? Wat betreft de naam: het maakt mij niet uit hoe het heet het gaat mij erom dat ze goed presteren qua prijs en diensten en dan nog wat gaan jullie die p800 halen als ie r is en gezakt in prijs? Mazz satnl.
--
Posted: 2002-12-19 21:58:00
Edit :
De datum is nog niet bekend, juist omdat ze dus nog niet weten wat ze willen.
Maar mochten ze de naam veranderen, blijft er gewoon BEN op je display staan! Deze info staat nl op je simkaart.
Zelf vind ik het wel een goed idee om het voor consumenten Ben te noemen en voor de zakelijke klant T-mobile. BEN wel blij met hun naam
--
Posted: 2002-12-19 23:32:00
Edit :
Toen telfort o2 ging heten hebben ze bij bijna alle klanten een sim-upgrade gedaan waardoor er o2 op hun display kwam te staan, dus misschien doen ze dat bij ben ook wel.....
--
Posted: 2002-12-20 08:30:00
Edit :
Zou kunnen, maar dat kost ze wel veel geld, maar aan de andere kant, ben je zo wel snel van je oude naam af.
Ik ga de p800 niet halen, kheb al een palmtopje.
--
Posted: 2002-12-20 22:26:00
Edit :
New Topic
Reply