Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Alla svenska P800 ägare, Kolla Hit!!
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Alla svenska P800 ägare, Kolla Hit!! Bookmark topic
Page1234>

Martin Posts: 54

Tjenare!!
Har skrivit i en del andra trådar och tyvärr inte fått nåt bra svar.. Så jag försöker igen!

Jag råkade ju välja engelska första gången jag startade min P800 och i och med det försvann det svenska, denna funktion har SE lagt till för att spara minne... En otroligt dum idé!

Det enda sätt att få tebax är att få tag i .sis filen med svenska.. Och den finns inte på någon utav cd skivorna och inte heller på nätet.. Vad jag vet!!
Men jag kom och tänka på det.. Ni som har svenska i eran P800, har ju den filen!! Är det möjligt att synka över den till eran dator?? Isåfall vore jag enormt tacksam om ni kunde göra det och sen maila den filen till mig!!

Nån som har lust och testa?? Vore jäkligt sjyst!!
--
Posted: 2002-12-22 23:29:00
Edit : Quote

kallingen Posts: 282

Hej!
Hehe. Själv så har jag en SonyEricsson Pre-Commercial Unit och bara en hemmabränd CD av sonyericsson med en BETA-programvara och dessvärre bara en Engelsk beta SW i telefonen också.

Skall imorrn till mitt Service Centre och uppgradera telefonen.. Hoppas få en ny CD skickad från SonyEricsson också..

Sorry, skulle hjälp om jag kunde.

--
Posted: 2002-12-23 01:10:00

Sporko Posts: 163

Jag får troligen min P800 imorgon, jag kan försöka hjälpa dig då !
--
Posted: 2002-12-23 01:13:00

SilveR. Posts: > 500

Jag funderar på en P800, jag måste veta litet saker innan jag köper den, så jag inte ångrar mig. Jag kommer att underhålla mig mest med den som T68
1, Hur bra är kvalitet är bilderna om man tar de med camera.
2, Är menyerna snabba, det vill säga inte så seg,
3, Har hört att ljudet är cpe när man pratar med någon ( kanske månadags exe?)
4, Är telefonen Buggfri?
5, Hur är Display, duger den bra om man ska ha en högupplöst bakgrounds bild..
6, Battery tid, e den bättre än T68s?
7, Hur e ringsignalerna, är de högljuda, ( har hört att det är väldigt låg volym Kankse måndags exe.)

Jäkligt tacksam försvar

Måste veta innan jag köper den , annars får jag vänta tills deras nya nalle kommer...

[ This Message was edited by: SilveR. on 2002-12-23 01:09 ]
--
Posted: 2002-12-23 01:45:00

ktd Posts: 97

1) Det är ju en kamera i en mobiltelefon så dom är ju inte bra men till vad som dom är tänkta till så duger dom. Min Sony Cybershot 4.1Mpixel presterar ju bättre bilder. Men det är "bara" en kamera.

2) Japp dom är helt OK.

3) Inget fel å ljudet alls.

4) Ja. Har inte haft nått fel ännu.

5) Ja.

6) Finns ingen telefon som slår T68an, så nej, inte lika bra. Men den är ok om man inte lyssnar på mp3or eller leker mycket.

7) Dom är inte höga men dom är OK. Som dom flesta andra telefoner.
--
Posted: 2002-12-23 03:41:00

Raven Posts: > 500

7) prøv med en .vaw fil. De er som regel meget høye. This post was posted from a Nokia 7650
--
Posted: 2002-12-23 03:55:00

Raven Posts: > 500

.....Jeg mente selvfølgelig .wav filer. This post was posted from a Nokia 7650
--
Posted: 2002-12-23 04:14:00

skjalg Posts: > 500

Hvorfor skal folk spørre om de samme tingene om og om og om og om og om igjen..
--
Posted: 2002-12-23 07:07:00

hjuhlin Posts: 55

Quote:
On 2002-12-23 01:13, Sporko wrote:
Jag får troligen min P800 imorgon, jag kan försöka hjälpa dig då !

Jag får också min P800 idag så jag kan också försöka fixa det.
--
Posted: 2002-12-23 08:18:00

Martin Posts: 54

Quote:
On 2002-12-22 23:29, Martin wrote:
Tjenare!!
Har skrivit i en del andra trådar och tyvärr inte fått nåt bra svar.. Så jag försöker igen!

Jag råkade ju välja engelska första gången jag startade min P800 och i och med det försvann det svenska, denna funktion har SE lagt till för att spara minne... En otroligt dum idé!

Det enda sätt att få tebax är att få tag i .sis filen med svenska.. Och den finns inte på någon utav cd skivorna och inte heller på nätet.. Vad jag vet!!
Men jag kom och tänka på det.. Ni som har svenska i eran P800, har ju den filen!! Är det möjligt att synka över den till eran dator?? Isåfall vore jag enormt tacksam om ni kunde göra det och sen maila den filen till mig!!

Nån som har lust och testa?? Vore jäkligt sjyst!!

Hej!!
Denna tråden startade jag med tanke på att jag och kanske fler har problem med språket på våran P800!!

Så jag vore tacksam om ni diskuterade problemet istället för hur P800-an är.. Det kan ni väl göra i en annan tråd så är ni snälla.. Annars så blir det lätt så att min fråga glöms bort!!

Hoppas fortfarande på att det finns nån teknisk eller smart person där ute som kan hjälpa mig!! - -S N Ä L L A- -
--
Posted: 2002-12-23 11:08:00
Page1234>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home