Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Etter natt til 1. Skjedde da noke tøft? Skriv da her!
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Etter natt til 1. Skjedde da noke tøft? Skriv da her! Bookmark topic
Coramoor Posts: > 500

Eg drakk ca. ein kasse pils, blei slått av ein vakt på tivoli. For på nahcspiel og tok kvelden klokko 7.

Eg sneik meg inn på ein sak i tivoli. Vaktane la self. merke til meg og da førsta ein av dei gjorde va å dra te meg. Rett i kassen. Hehe. Gjorde litt vondt men da va vel mest overraskelsen så slo meg..

Noken andre som har noken artige ting å fortella om årets natt til 1. ?
--
Posted: 2003-05-01 10:21:00
Edit : Quote

BS'n Posts: 67

Nei.
--
Posted: 2003-05-01 10:26:00

BeeWee Posts: 178

Natt te 1. mai...sånn ca svart...husker lite...har blitt fortalt at e rota me ei dame på sånn ca 14...kasta ho ut(min fest) rota me ho igjen...slapp ho inn rota me ho og kasta ho ut....husker ikke det e...
--
Posted: 2003-05-01 12:06:00

Zand Posts: 242

Ja... Jeg hadde det kjempe gøy jeg. Var helt stup dritings da! Drakk 20 øl + en desperados 0,7l med 5,9 prosent.

Husker at vi var på vei til Esso for å kjøpe mat og det ligger LANGT unna. På veien fant vi ut at vi skulle bestille pizza istedenfor og så glemte han dritt sjåføren rømmedressing! Blir ekstra irritert over sånt i fylla!

Kjørte også avistralle osvosv... Var en vellykket kveld!
--
Posted: 2003-05-01 13:47:00

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home