Regional : Europe, Middle East and Africa : Nesten splitter ny P800 i eske + masse tilbeh�r! (Norwegian)
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nesten splitter ny P800 i eske + masse tilbeh�r! (Norwegian)
Bookmark topic
Noen som forresten har lyst til � kj�pe en nesten helt ny P800, komplett i eske med absolutt alt som fulgte med. Den er VELDIG LITE brukt. I tillegg f�r du med et ekstra batteri til P800 helt ubrukt i u�pnet ekse til en verdi av kr. 795,-, og et ekstra Memorystick Duo kort p� 64 mb ogs� splitter nytt i u�pnet eske til en verdi av kr. 799,-. I tillegg f�r du med en hel haug av programvare som jeg har kj�pt og betalt for. Noen eksempler er: WorldMate 2.0, HandySafe 2.0, HandyDay, Full Screen Pictures, VICS Fullscreen Videoplayer, HandyExpense, Gridlock, LoPan, Strategic Assault (et Command&Conquer lignende spill). Dette er fullversjons programmer, ikke demo eller shareware.
Telefonen er ul�st og fungerer derfor p� alle simkort. Alt av papirer f�lger med samt kvittering med litt under ett �r garanti igjen.
Den totale verdien av hele pakka er kr. 8500,-. Men jeg selger den for kr. 6500,-. Grunnen til salget er at jeg skal p� reise i sommer og trenger penger, samt at jeg skal pr�ve en T610 istedet.
Send meg en PM hvis du er interresert.
--
Posted: 2003-05-23 14:12:55
Edit :
Brand new P800 in box unlocked with extra 64 mb memorystick duo brand new and extra battery brand new. Plus a whole lot of software full version, NOT cracked, but payed for. Examples are: HandyDay, HandySafe, HandyExpense, WorldMate 2.0, Strategic Assault etc...
All complete in box with 1 year warranty. PM me if interrested
--
Posted: 2003-05-23 18:07:58
Edit :
New Topic
Reply