Regional : Europe, Middle East and Africa : Nesten splitter ny P800 i eske + masse tilbehør! (Norwegian)
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nesten splitter ny P800 i eske + masse tilbehør! (Norwegian)
Bookmark topic
Noen som forresten har lyst til å kjøpe en nesten helt ny P800, komplett i eske med absolutt alt som fulgte med. Den er VELDIG LITE brukt. I tillegg får du med et ekstra batteri til P800 helt ubrukt i uåpnet ekse til en verdi av kr. 795,-, og et ekstra Memorystick Duo kort på 64 mb også splitter nytt i uåpnet eske til en verdi av kr. 799,-. I tillegg får du med en hel haug av programvare som jeg har kjøpt og betalt for. Noen eksempler er: WorldMate 2.0, HandySafe 2.0, HandyDay, Full Screen Pictures, VICS Fullscreen Videoplayer, HandyExpense, Gridlock, LoPan, Strategic Assault (et Command&Conquer lignende spill). Dette er fullversjons programmer, ikke demo eller shareware.
Telefonen er ulåst og fungerer derfor på alle simkort. Alt av papirer følger med samt kvittering med litt under ett år garanti igjen.
Den totale verdien av hele pakka er kr. 8500,-. Men jeg selger den for kr. 6500,-. Grunnen til salget er at jeg skal på reise i sommer og trenger penger, samt at jeg skal prøve en T610 istedet.
Send meg en PM hvis du er interresert.
--
Posted: 2003-05-23 14:12:55
Edit :
Brand new P800 in box unlocked with extra 64 mb memorystick duo brand new and extra battery brand new. Plus a whole lot of software full version, NOT cracked, but payed for. Examples are: HandyDay, HandySafe, HandyExpense, WorldMate 2.0, Strategic Assault etc...
All complete in box with 1 year warranty. PM me if interrested
--
Posted: 2003-05-23 18:07:58
Edit :
New Topic
Reply