Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Problem att hitta en bild på T610
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Problem att hitta en bild på T610 Bookmark topic
sw_ante Posts: 0

Har ett litet problem...på min telefon ligger sen jag köpte den ett wallpaper som ser ut som om man tittar under vatten och ser upp mot ytan(solen speglar mot ytan) och det är lite bubblor här och där.....bilden är i ljusblått och lite mörkt.
Denna bild skulle jag vilja föra över till min dator, men jag kan inte hur jag än vill hitta denna bild på telefonen nånstans....
Oavsett om jag tittar i telefonens "bildbläddrare" eller med datorn kopplad mot(laddat ner ALLA bilder) så finns den inte att hitta.
Antar att det är nån förinställd bild, men den måste väl gå att tanka över till datorn....?
Var in på myt610.com och hittade en zip-fil med alla bilder som finns på telefonen vid leverans....men inte fanns "min" bild med där heller...
Så nu undrar jag om nån kan hitta denna bild(väldigt luddig beskrivning, jag vet...), och i så fall förklara för mig hur jag kan komma åt den....

Tack på förhand.

--
Posted: 2003-06-16 19:03:36
Edit : Quote

Zand Posts: 242

Hvis det er bakgrunnen i et theme vil den ikke ligge løst. Da må du nok ta themet inn i programmet som fulgte med og se om du kan få den "ut" løst av programmet og så sende den til telefonen.
--
Posted: 2003-06-16 19:46:42

sw_ante Posts: 0

Precis som du säger så var det där som den bilden jag letade efter fanns. Men jag vet tyvärr inte HUR jag gör för att "plocka ut" en bild ut ur ett tema så jag kan använda bilden enbart....
Är det nån som vet hur man gör detta ??

--
Posted: 2003-06-16 20:12:49

MindStorm Posts: 140

Öpnna temat med hjälp av S.Solars program Theme creator 3G PRO
eller beta varianten av SE´s egna Themes Creator. (länkar för
nedladdning finns här i forumet)

Öppna därefter utforskaren och gå in i den mapp där det program
(Solars eller SE) ligger. Där skall det finna en mapp som heter
"Tmp" alt. "Temp". Öppna mappen, där har du alla bilder som ingår
i temat. KOPIERA bilden, klipp inte ut den - då kraschar temat.

Lycka till!

--
Posted: 2003-06-17 18:47:53

oskar Posts: 173

eller öppna tema-filen i t.ex. winrar och plocka ut bildfilen som du vill ha..

enkelt och smidigt.. =)

/Oskar
--
Posted: 2003-06-18 00:17:49

MindStorm Posts: 140

hehe, ja det är ju faktiskt enklare...

Tänkte inte på att det var ett giltigt format för
winrar....

--
Posted: 2003-06-18 00:29:11