Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Telia Go? (Swedish)
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Telia Go? (Swedish) Bookmark topic
fimpiel Posts: 132

Tjena alla!

Har nu efter mycket om och men fått min nya T610, en blå och fin. Fick ju en begagnad telefon av Teliabutiken, vilket jag såklart inte accepterade. Betalar jag fullpris ska jag ha en oanvänd produkt! Det tyckte inte den finniga killen utan koll på livet, men det tyckte jag och gav mig inte.

Nåja... Har ju en olåst icke-Telia Go lur, och undrar om Telia Go sabbar hela telefonen med en massa fåniga menyer ala Vodafone om jag tankar ner Telia Go? Kör med DOF-portalen och tycker det funkar bra, även om det inte är vrålsnyggt precis.

Nån som har provat??

Och ja, jag har använt söken, så ni aggressiva personer som ska säga "använd söken" kan kamma nåt. Söken utesluter ordet go...

Just det, kom på en sak till att fråga om.
Blixten, är det någon som vet om den kommer överhuvudtaget? Har frågat hos div. återförsäljare, och det kommer alla möjliga "jag är säljare och tror att jag vet fast jag har ingen koll alls så därför gissar jag" bud.

Den verkar ju vara släppt i Asien?!?

[ This Message was edited by: fimpiel on 2003-09-03 01:42 ]
--
Posted: 2003-09-03 02:32:30
Edit : Quote

Kloberg Posts: 8

Tjena !
Du får behålla dina menyer. Inget konstigt dyker upp.
Blixten har de inte släppt än, men den går att förbeställa på nätet.
--
Posted: 2003-09-03 13:00:19

fimpiel Posts: 132

Telia Go sög ju fett! Långsamt och onödigt med alla ikoner och omvägar. Bättre då med gamla mydof portalen, den är snabb och har allt jag behöver! Telia Go är en flopp, dessutom ökar ju mängden data man tar ner pga alla mesiga ikoner. This message was posted from a T610
--
Posted: 2003-09-05 04:39:49

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home