>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Telia Go? (Swedish)
Bookmark topic
Tjena alla!
Har nu efter mycket om och men f�tt min nya T610, en bl� och fin. Fick ju en begagnad telefon av Teliabutiken, vilket jag s�klart inte accepterade. Betalar jag fullpris ska jag ha en oanv�nd produkt! Det tyckte inte den finniga killen utan koll p� livet, men det tyckte jag och gav mig inte.
N�ja... Har ju en ol�st icke-Telia Go lur, och undrar om Telia Go sabbar hela telefonen med en massa f�niga menyer ala Vodafone om jag tankar ner Telia Go? K�r med DOF-portalen och tycker det funkar bra, �ven om det inte �r vr�lsnyggt precis.
N�n som har provat??
Och ja, jag har anv�nt s�ken, s� ni aggressiva personer som ska s�ga "anv�nd s�ken" kan kamma n�t. S�ken utesluter ordet go...
Just det, kom p� en sak till att fr�ga om.
Blixten, �r det n�gon som vet om den kommer �verhuvudtaget? Har fr�gat hos div. �terf�rs�ljare, och det kommer alla m�jliga "jag �r s�ljare och tror att jag vet fast jag har ingen koll alls s� d�rf�r gissar jag" bud.
Den verkar ju vara sl�ppt i Asien?!?
[ This Message was edited by: fimpiel on 2003-09-03 01:42 ]
--
Posted: 2003-09-03 02:32:30
Edit :
Tjena !
Du f�r beh�lla dina menyer. Inget konstigt dyker upp.
Blixten har de inte sl�ppt �n, men den g�r att f�rbest�lla p� n�tet.
--
Posted: 2003-09-03 13:00:19
Edit :
Telia Go s�g ju fett! L�ngsamt och on�digt med alla ikoner och omv�gar. B�ttre d� med gamla mydof portalen, den �r snabb och har allt jag beh�ver! Telia Go �r en flopp, dessutom �kar ju m�ngden data man tar ner pga alla mesiga ikoner.
This message was posted from a T610
--
Posted: 2003-09-05 04:39:49
Edit :
New Topic
Reply