Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Tips: Testbrukere av Telenors MMS blog - ditt online bilde- og dokumentarkiv etterlyses!
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Tips: Testbrukere av Telenors MMS blog - ditt online bilde- og dokumentarkiv etterlyses! Bookmark topic
kristaga Posts: 141

Jeg kom tilfeldigvis over denne sida:
http://www.online.no/ti/blog.html

Kanskje det er interessant for noen.

Her er litt av teksten:

Testbrukere etterlyses!

Testbrukere av Telenors MMS blog - ditt online bilde- og dokumentarkiv etterlyses! Har du og evt. noen av dine nærmeste en mobiltelefon med kamera? Er du Telenor Mobil kunde? Vil du og din familie være med på utprøving av Telenors MMS Blog (Foneblog) frem til slutten av januar?

Send en epost til willi.dorfler@telenor.com i Telenor Forskning og Utvikling og meld deg på.
Vi trenger bare et begrenset antall brukere, så vær rask!
I første omgang må vi bare å vite ditt NAVN, MOBILNUMMER og E-POSTADRESSE og evt. andre familiemedlemmer som ønsker å delta (NB: Du må være Telenor Mobil kunde for å delta).

Kristian André
--
Posted: 2003-12-17 16:02:57
Edit : Quote

vilde Posts: 267

Kristaga: Har du testet det? Eller har du meldt deg paa er et mer korrekt spoersmaal.
--
Posted: 2003-12-19 18:35:16

sn3ipen Posts: > 500

hvordan fungerer dette???
--
Posted: 2003-12-19 22:54:55

kristaga Posts: 141

Nei, jeg gadd ikke. Tenkte bare at kanskje noen andre var interesserte. Jeg har internettkonto på Universitetet i Oslo, har nok plass der. Skal jeg vise fram bilder til kjentfolk lager jeg bare ei html-side.

Kristian André
--
Posted: 2003-12-22 00:45:54

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home