Esato Mobile
Sony Ericsson / Sony : Tips and tricks : ringtones for t68i
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Sony Ericsson / Sony > Tips and tricks > ringtones for t68i Bookmark topic
Page1234>

cihad Posts: 4

was up.. do you know where I can find any ringtones for tha t68i..
Its got to beeeeee.. homepages where I can download via infrared..
--
Posted: 2002-05-14 15:24:00
Edit : Quote

[-SWEET-HEART-] Posts: > 500

Please can anyone tell me how i get an iMelody into my T68i.

I've found several sites where stupid shazzbut melodies are free but i dont know how to write them to my phone... ... and i ordered 10 minutes ago a ringtone from www.mobelle.nl and its also an iMelody but they are in codes and just like i said before i dont know how to get them in to the T68i...

Sorry if this question is asked before....and sorry if i sound stupid....

Thanx for all the answers.....

--
Posted: 2002-05-15 15:12:00

pino Posts: 61

zeg bram zoals ik al eerder zei, gebruik je composer("fun and games" componist) 1 t/m 7 zijn dan de noten ct/mb
--
Posted: 2002-05-15 15:17:00

Quote:
On 2002-05-15 15:17, pino wrote:
zeg bram zoals ik al eerder zei, gebruik je composer("fun and games" componist) 1 t/m 7 zijn dan de noten ct/mb

Jah maar dat lukt niet helemaal....(it doesnt work )

Geef eens een voorbeeld........

Of zal ik die codes aan je doorgeven....

(ik heb een t68i)
--
Posted: 2002-05-15 15:28:00

This is the sms message that i got from http://www.mobelle.nl (it didnt work on my t68i so i sended to another phone an there i was able to see the codes)

------------

IMELODY VERSION :1.0 FORMAT :CLASS1.0 MELODY:*3a3r3a3r3*4c3-r3*3a3r1r3a3r3a3r3*4e3r3*3a3r1r3a3r3a3r3*4e3 END :IMELODY

------------

THIS WAS THE RINGTONE I GOT....BUT IT DONT KNOW HOW TO WRITE IT IN THE "COMPOSER" OF T68I

ANY AN IDEA ??? (PINO ?)

[ This Message was edited by: [-SWEET-HEART-] on 2002-05-15 14:37 ]
--
Posted: 2002-05-15 15:34:00

had je dit al gelezen?

Bij mobiele telefoons van Ericsson is het helaas niet mogelijk om een RingTone direct in je toestel te zetten We hebben daarom een procedure bedacht, waardoor je toch je favoriete beltoon in je mobieltje kunt krijgen. Wanneer jij een beltoon hebt besteld, ontvang je op je telefoon een sms-bericht met allerlei codes, die je even moet noteren.

Vervolgens pak je je mobieltje en kies je de volgende opties:
1. fun & games
2. componist
3. Bewerken

Wanneer dat niet lukt, moet je in de handleiding van je toestel even kijken hoe je zelf melodieen kunt componeren.

De cijfers 1 tot en met 9 op je telefoon komen overeen met de noten van een toonladder.

c = 1
d = 2
e = 3
f = 4
g = 5
a = 6
b = 7

Let bij de codes op de volgende dingen:
1. De codes in het sms-bericht zijn dus eigenlijk de melodie van je beltoon: wanneer je een c ziet staan, dan kies je een 1. Wanneer je een d ziet, toets je 2. etc
2. Wanneer je een hoofdletter wil toetsen, dan moet je de toets iets langer vasthouden, waarna je een lange noot hoort.
3. Staat er een P in de ontvangen code, dan toets je een sterretje, waarna je een korte pauze hoort.
4. Wanneer er in de code een hekje staat, dan wordt de toon met een halve noot verhoogd. Toets dan eerst de noot en vervolgens het hekje op je telefoon.
5. Staat er een plusteken in de code, dan kies je eerst het cijfer van de noot in en dan een nul op je toestel, bijv. voor +e toets je '3' '0'. De toon wordt dan met een hele octaaf verhoogd.

Heb je een fout gemaakt, dan is er niets aan de hand: je kunt de fout herstellen door op de clear-toets te drukken of anders een c op je toestel.

Heb je de complete code ingetoetst, dan kies je voor Afspelen. De RingTone wordt dan afgespeeld, waarna je deze kunt opslaan om hem te bewaren.

[ This Message was edited by: pino on 2002-05-15 17:20 ]
--
Posted: 2002-05-15 17:59:00

als het goed is staat de r voor rust 3 voor de lengte en a b c d e f g voor de noten
als je nou naar je composer gaat : * staat voor pauze
8 voor een kortere noot
9 voor een langere noot
0 octaaf hoger/lager
# mol/kruis

heb nu even geen tijd om die van jou om te zetten maar als het je morgen nog niet lukt kijk ik wel ff
--
Posted: 2002-05-15 18:07:00

-

Nu begrijp ik het...dank je wel..!!!

Ik had alleen die laatste uitleg van je nodig...cool...

maar ik heb het nog niet geprobeerd....ga het morgen effe op school proberen...

Dank je wel...
--
Posted: 2002-05-16 00:56:00

Ik weet het ik ben een newbie.....

---

Pino.....welke knop is de "r" (je zei dat het rust was maar wat moet je dan intoetsen in t68i ?)

Alvast bedankt....

[ This Message was edited by: [-SWEET-HEART-] on 2002-05-16 08:30 ]
--
Posted: 2002-05-16 09:28:00

heb mijn tel nu niet bijdehand maar volgens my is het * en kan je met de optie knop de lengte ervan bepalen , weet het trouwens niet zeker..
maar waarom haal je niet via wap je ringtones van esato af?
--
Posted: 2002-05-16 13:51:00
Page1234>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home