>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> SE repair center in Belgie
Bookmark topic
Hi,
Ik heb me verleden week een SE Z600 aangeschaft. Gisteren is het toestel gecrasht met als gevolg dat ik alle tunes, thema's, afbeeldingen en instellingen uit mn toestel kwijt was. Na alles opnieuw geïnstalleerd te hebben merkte ik dat de berichtensignalen niet meer werkten. Na een volledige reset en een herinstallatie van de software in een service point is men tot de conclusie gekomen dat er waarcshijnlijk een hardwareprobleem is en dat het toestel naar Brussel moet. Duur van het hele zootje (transport Brugge -> Brussel, herstel en terug): +/- 2 weken.
Omdat ik het toestel dringend nodig heb had ik eraan gedacht om het toestel zelf in brussel binnen te brengen. Na de customer care line van SE in Brussel opgebeld te hebben vertelde men mij dat dit mogelijk was. De man was achter zo moeilijk te verstaan dat ik enkel maar het volgende heb gehoord: naam van het bedrijf: ....co; adres: Boulevard........25; Brussel. Het zou een groot gebouw zijn waar je niet naast kunt kijken. Kent iemand het bedrijf?
Heeft iemand van jullie ook een gedachte hoe lang dit zou kunnen duren? Ter herinnering. De problemen zijn: toestel is stukken trager geworden dan voorheen en de berichtensignalen komen niet meer door, terwijl de belsignalen wel functioneren....
Alvast hartelijk dank
--
Posted: 2004-07-27 00:28:41
Edit :
Send a pm to @bart, he might help u!
This message was posted from a T630
--
Posted: 2004-07-27 00:30:57
Edit :
Thx for the info
--
Posted: 2004-07-27 02:21:30
Edit :
U are welcome.
This message was posted from a T630
--
Posted: 2004-07-27 09:09:04
Edit :
baptiste..
for best service sonyericsson in Brussels, plse call sonyericsson stephany square: Gerald: tel 02-534 1770 he will give you a SE mobile for he time of repair...
--
Posted: 2004-07-28 22:36:31
Edit :
New Topic
Reply