Esato Mobile
Sony Ericsson / Sony : GPRS, WAP, MMS and Email setup : (Swe & Eng) Djuice Settings for mms wap and GPRS
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Sony Ericsson / Sony > GPRS, WAP, MMS and Email setup > (Swe & Eng) Djuice Settings for mms wap and GPRS Bookmark topic
Mistwalker Posts: 3

ATT!: The settings "should" work with P900/P800, Motorola A925 and A1000 since it's pretty much the same OS inside.

OBS!: Inställningarna "borde" fungera med P900/P800, Motorola A925 och A1000 eftersom det i stort sett är samma OS installerat.

ENGLISH VERSION
Hi all, am trying to get my phone to work with Djuice without any success at all I'm actually using a Motorola A1000, but since the OS is pretty much the same I thought that I could ask for the settings in here as well.

So my question is: What is the settings for MMS, WAP and GPRS?

SWEDISH VERSION
Hallå! Jag försöker få min telefon att fungera med Djuice, men jag har inte lyckats med det speciellt bra Egentligen använder jag en Motorola A1000, men eftersom det i stort sett är samma OS så tänkte jag att jag kunde fråga efter inställningarna här.

Så min fråga lyder: Vad är inställningarna till Djuice för MMS, WAP och GPRS?
--
Posted: 2005-04-24 07:32:45
Edit : Quote

nosnaj Posts: 48

De finns ladda hem på deras hemsida.
https://dms.telenormobil.no/d[....]®ion=Sweden&portal=djuicese

Edit: Fast din telefon fanns ju inte med på listan, testa rinmg deras support 0770 – 11 22 33. Din telefon är väl en 3G, stödjer de ens 3G än i Sverige?

[ This Message was edited by: nosnaj on 2005-04-24 10:05 ]
--
Posted: 2005-04-24 11:00:59

Testat alla Motorola telefoner och även P800 och P900. Får bara ett mess där det står att inställningarna kommer snart, men det gör dem ju inte.
--
Posted: 2005-04-24 17:52:16

Nej, de stöder inte 3G, men sen när behövde man 3G för att skicka MMS och använda GPRS

Ska byta till Vodafone Live! snart, då försvinner problemen hoppas jag. Men fattar inte varför dem inte kan de manuella inställningarna på webben, finns ju faktiskt folk som inte behöver idiotsäkra grejer för att få det att fungera. Tycker det är lite dåligt faktiskt, att inställningarna inte ligger ute öppet.
--
Posted: 2005-04-24 19:45:46

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home