>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Jeg anbefaler!
Bookmark topic
Fikk meg en Z800 i dag
...men et problem dukket opp umiddelbart.
Låst og brandet på Telenor!!!
Jeg er NetCom forhandler og har dermed NetCom SIM-kort. Kort fortalt var da telefonen ubrukelig med mitt SIM.
Telenor Mobil kunne skaffe opplåsningskode de, det var ikke noe problem, men 2 uker og 600 kroner trengte de.
Nød lærer naken kvinne å spinne, heter det så fint, så jeg bestemte meg for å a skjeen i egne hender. Husket at Palister hadde nevt noe om en butikk i Oslo som kunne fikse slike problembarn som min Z800 var. Joda, i Norgesforumet dukket det opp;
www.gsmteknikk.no
Hamrer inn adressen og finner en oversiktlig, enkel og innformativ forside med "Ny butikk! Fredensborgveien 22" blinkende. Rett nedi gata jo! Telefonnummer! Jeg må ringe dem med en gang!!!
En hyggelig kar svarte at det bare var å komme innom så skulle de få dreis på Z'en min mens jeg ventet.
Inn i bilen, 5 minutters kjøring, parkering 50 meter unna og 20 minutter senere er alt i orden.
Opplåsning av operatørlås og unbranding for 100-lappen mindre enn det jeg måtte betalt for kun låsekoden (og ventet 2 uker på) hos Telenor ble utført på 20 minutter. I ventetiden hadde jeg en hyggelig prat med gutta der.
Det er hva jeg kaller kjapt levert og ypperlig service!
Har du en operatørlåst telefon du gjerne skulle ha fått orden på anbefaler jeg disse.
GSMTeknikk i Fredensborgveien 22. Telefon 93441860
--
Posted: 2005-07-07 00:32:20
Edit :
New Topic
Reply