Sony Ericsson / Sony : GPRS, WAP, MMS and Email setup : Ben [operator] and emailsettings [e.g. hotpop.com]
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Sony Ericsson / Sony >
GPRS, WAP, MMS and Email setup
> Ben [operator] and emailsettings [e.g. hotpop.com]
Bookmark topic
ik krijg hem morgen of maandag

kan haast niet meer wachten
--
Posted: 2002-12-20 22:32:00
Edit :
Hallo hallo,
dat alles heeft met de SMTP server te maken!
De ISP van jullie e-mail account is niet toegenekelijk via
derde (GPRS)! Gebruik, Myrealbox.com en daar kan je ook meerdre account's checken!
Have fun!
D@vid
http://stokvis-2.demon.nl/My%20T68%20And%20More/html/index.htm
--
Posted: 2002-12-20 23:05:00
Edit :
Myrealbox.com is gesloten voor nieuwe gebruikers. Alternatief?
--
Posted: 2002-12-22 01:55:00
Edit :
Je mail binnenhalen zou het gewoon moeten doen, en mailtjes versturen alleen dmv inbellen.... Had ben net aan de lijn, en in het eerste kwartaal van 2003 gaan ze t-mobile heten....
This post was posted from a T68i
--
Posted: 2002-12-24 14:34:00
Edit :
Zelfs mn mail ophalen lukt niet...
Zo, dus ze zijn eruit bij Ben / T-mobile. Zullen we wel weer leuke acties krijgen in de winkel om t-mobile te promoten
--
Posted: 2002-12-25 12:15:00
Edit :
Om nog even door te gaan op die email-ellende... is het uberhaupt mogelijk om email te halen met benwap ipv ben gprs?
Zo ja, is het dan iemand gelukt om mail te halen van @home? Zou het misschien mogelijk zijn om in te bellen bij zonnet ipv ben? dan kun je eer als het goed is gewoon bij (de server)
--
Posted: 2002-12-27 16:26:00
Edit :
Via benwap? Om je mail binnen te kunnen halen heb je GPRS actief of intensief nodig.... Zonder dat kun je je email alleen binnen halen door gewoon in te bellen....
--
Posted: 2002-12-28 12:41:00
Edit :
Ok, kan ik mee leven, maar ik heb dus geen actief of intensieft abbo. Maar dan zou ik toch alsnog wel op het GPRS netwerk moeten kunnen komen? Enige wat er bij het status menu staat is: niet toegestaan. en bij het netwerk indicatie icoontje staat geen indicatie van een beschikbaar gprsnetwerk...
--
Posted: 2002-12-28 20:41:00
Edit :
Je kan dan alleen wap-data van het internet afhalen.... Voor email heb je een ander apn-adres nodig wat alleen werkt bij internet actief of intensief.... Zonder dat kun je ook niet internetten met je computer via je telefoon....
--
Posted: 2002-12-30 10:31:00
Edit :
Quote:
Om je mail binnen te kunnen halen heb je GPRS actief of intensief nodig
Hmm, dat hadden ze bij BEN ook wel eens mogen vertellen!
Vandaag een GPRS-actief abbo afgesloten, en het werkt!!!
Bedankt Wouter!
--
Posted: 2003-01-03 02:23:00
Edit :
New Topic
Reply