>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Alla svenska P800 ägare, Kolla Hit!!
Bookmark topic
har du ringt och pratat med
helpdesk? För språkversionen ska ju självklart finnas tillgänglig på cd skivan...
--
Posted: 2002-12-23 11:19:00
Edit :
Quote:
On 2002-12-23 11:19, Cytech wrote:
har du ringt och pratat med
helpdesk? För språkversionen ska ju självklart finnas tillgänglig på cd skivan...
Det e inte så "självklart". På p800:n som säljs i Finland kommer bara Svenska/Engelska som språk, inte ens Finska, de kommer att hålla många finnar borta från den tills de får det fixat. Jag vet att Ericsson e ett svenskt företag, men lite mindre kunde ni väl ändå "hålla på hemma-marknaden".
--
Posted: 2002-12-23 11:42:00
Edit :
Quote:
On 2002-12-23 11:42, akiro wrote:
Det e inte så "självklart". På p800:n som säljs i Finland kommer bara Svenska/Engelska som språk, inte ens Finska, de kommer att hålla många finnar borta från den tills de får det fixat. Jag vet att Ericsson e ett svenskt företag, men lite mindre kunde ni väl ändå "hålla på hemma-marknaden".
byter man till Engelska ska man ju kunna få tillbaka svenska språket utan problem
liknande variant med R380, där finns alla språkfiler på medföljande CD (eller på nätet).
å det står ju dessutom i manualen till P800 hur man ska göra för att ändra språk i telefonen med hjälp av CD skivan som följer med....
[ This Message was edited by: Cytech on 2002-12-23 11:02 ]
--
Posted: 2002-12-23 11:55:00
Edit :
Hej
Tyvärr är detta ett problem efter som sis .filen inte går att hämta från telefonen eller dator efter som backup filen är endast en klump
Jag skull kuna skicka min backup fil om detta hjälper vet ej.
/Thomas
--
Posted: 2002-12-23 12:06:00
Edit :
OK, Då är det värt att slå till idag som sagt,
ska kolla om de har kvar den på telia butiken verkar vara biligaste i STHLM så länge, hos geab tar ju de för mer än 8300k, för mkt..
--
Posted: 2002-12-23 12:19:00
Edit :
Kom igen nån med CD-skivan.
Skicka denna .sis fil så vi andra även kan få telefonen på svenska..
Tack på förhand.
--
Posted: 2002-12-23 12:44:00
Edit :
Jag har cd-skivan.. Men hittar ingen sis fil där med svenska...
Nån mer med cd-skivan som hittat den?? Jag tror inte den finns där.. Står i manualen, men det verkar inte stämma!!
--
Posted: 2002-12-23 12:55:00
Edit :
Mjo, den skall finnas där nånstans. Välj att söka på skivan och sök på *.sis och se vad du hittar...
"Hej !
Tack för att ni kontaktade Sony Ericsson Customer Care Center.
P800 mjukvaran finns i dagsläget endast med i de paket som medföljer denna telefon, och det går i dagsläget ej att ladda ned dessa ifrån Internet.
Är det en prototyp ni har eller hur har ni kommit över en telefon med Beta-mjukvara?
Vänliga hälsningar,
/Björn
Sony Ericsson Customer Care Center"
Förresten, är det nån som kommit igång med WAP på P800:an än??
Mitt funkar inte, har Comviq.
Nån som kan hjälpa med inställningar..?
Tack på förhand
--
Posted: 2002-12-23 13:00:00
Edit :
Hallå alla
Äntligen har jag skaffat mig en P800. Men finns det någon som kan hjälpa mig. Jag kan inte installera pc suite, "felmeddelande" IKernel.exe kunde inte kopieras. Vad är detta? Hjälp mig någon.
--
Posted: 2002-12-23 13:13:00
Edit :
Hej!
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med det. Men jag känner igen problemet sedan tidigare... (?)
Har du Windows XP?? Annars kan det vara ett problem om du har Home-edition...
--
Posted: 2002-12-23 13:18:00
Edit :
New Topic
Reply