Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : het grote "ellende met t-mobile" forum (dutch)
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > het grote "ellende met t-mobile" forum (dutch) Bookmark topic
Page <  123, ... 151617>

deliciosomarron Posts: 123

Lees hier maar eens wat er precies aan de hand is met T-Mobile en de SE telefoons:

http://www.tweakers.net/nieuws/26396

Het heeft blijkbaar met onder andere de software versie van de telefoon te maken en de instellingen van het gsm netwerk van T-Mobile. Met R6a op de t68i en een T-Mobile prepaidkaart en abonnementkaart schijnt het bij mij zonder troubles te werken

http://www.webwereld.nl/nieuws/reactie_compleet.phtml?id=14714

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&frame=right&th=5f5a96ecd6e36a0d&seekm=b6cfsg%24kav%241%40news.hccnet.nl#link1

Nog meer mensen met hetzelfde probleem en de waarschijnlijke oorzaak ervan.

[ This Message was edited by: deliciosomarron on 2003-04-08 22:54 ]
--
Posted: 2003-04-08 23:43:00
Edit : Quote

Vlammetje Posts: > 500

AHA. Ik begin het te snappen. In feite heeft iedereen met een bepaalde 'oudere' versie T68i dus hetzelfde probleem?

En T-Mobile is dus bezig met een oplossing?
--
Posted: 2003-04-09 11:58:00

Extince Posts: 2

Hmzzz, het zou dus met een software update te verhelpen moeten zijn. Nog geen reactie van SE ontvangen op een dealer met service point. Morgen ga ik naar Tmobile bellen en wil nu eindelijk es uitleg. OF ze geven me een andere foon, evt. met bijbetaling, OF ik heb het recht om het op te zeggen en de laatste rekeningen hoef ik niet te betalen...

@vlammetje > wil je die brief nog een keer mailen, denk dat ik hem met de spam heb verwijderd.... sorry
En ga jij het nog opzeggen of blijf je nog wel bij Tmobile?

ik lees het wel

ltrz

[EDIT]

Net ffe contact opgenomen met SE. Zij weten nog niet of het een phone of een software probleem is. Ik heb mijn gegevens daar achter gelaten en zij zullen mij bellen als ze een oplossing hebben of het probleem hebben gevonden.

Ik weet eigenlijk nu niet wat ik moet doen... of bij tmobile blijven en maar wachten of weg gaan naar vodafone...

[/EDIT]

[ This Message was edited by: Extince on 2003-04-10 10:15 ]
--
Posted: 2003-04-10 10:56:00

De brief is opnieuw gemaild

Ik heb trouwens vandaag antwoord gehad. Volgens TMo is erniets veranderd aan het abbo, maar is er een 'tijdelijke WAPstoring' opgetreden, die verholpen is. Over het downloaden reppen ze met geen woord (het lukt nog steeds niet)

Inderdaad ondersteunt hun netwerk alle functies (DUH) en ze raden mij aan om een (nieuw) TMo GPRS abbo af te sluiten.

Ik heb ook in de brief gesuggereerd dat ik alles wat niet functioneert maar niet zou betalen. TMo stuurt als ik dat doe een incassobureau op me af en gaat me afsluiten. Dit gaat volkomen automatisch en hier kunnen ze niets aan doen. (YEAH RIGHT!) Wat een service.

Ook de nieuwe rekening lag vandaag op de mat.....

Ik ben in dubio.... over de TMo abonnementen weet ik niet zo heel veel. Het is Tmo of Vodafone....... lastige keus
--
Posted: 2003-04-10 17:43:00

Bianca Posts: > 500

Ik heb hetzelfde met dutchtone/orange en heb al vaak geklaagd dat het bereik steeds wegvalt maar ze kunnen er niks aan doen en abonnement opzeggen zou byna 400euro kosten(heb 2jarig abo) This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-04-10 18:33:00

AU!!

Als ze nu maar eens met een oplossing kwamen..
--
Posted: 2003-04-10 22:40:00

Extince Posts: 2

Ik heb vanmiddag Tmobile maar weer es gebeld. Je moet toch wat op je vrijdagmiddag, dus ffe bellen.

Tmob zegt dat het ligt aan het toestel en dat zegt dat ze hun diensten aanbieden en dat alleen de telefoon niet werkt. Dat is dan maar mijn probleem. En geld terug voor de 3 maanden dat ik niet heb kunnen bellen....? Meneer, u denkt toch niet dat wij daar aan kunnen beginnen. Wij leveren onze diensten en uw telefoon doet het niet. Dat is uw probleem.

Dus ik zeg tegen haar : Ja oke is goed. Kan ik mee leven. Maar dan wil ik wel een nieuwe telefoon van u hebben. Ik heb mijn telefoon bij Ben gekocht via een verlening van mijn abonnement en hij werkt dus niet meer, dus geef dan maar een nieuwe. Nee daar konden ze ook niet aan beginnen. Ik had de telefoon tenslotte van SE zelf gekocht!!!! ?????

Snappen jullie het nog? Ik verleng bij Ben, krijg een factuur van Ben, op het pakketje / afleverbon staat Ben. Dus bij wie heb ik hem gekocht? Juist ja SE?! Als ik een auto koop van Seat ga ik toch ook terug naar de dealer en niet naar de fabriek in Spanje bellen als er iets mis is of wel....

Over het betaalde abonnementsgeld van de afgelopen maanden waren we het dus niet eens. Oke, dan zeg ik per direct mijn abbonnement op. Waar kan ik heen schrijven mevrouw? Zij geeft het adres maar zegt : tot wanneer loopt uw contract? 2005 ? Maakt niets uit, u kunt het toch niet opzeggen.

Ze wilde niet meer met mij in discussie gaan, wat overigens een teken van zwakte is, en heeft de verbinding maar verbroken.

Uiteraard was ik zo kwaad na dit gesprek dat ik direct een blokkering op de automatische incasso heb laten zetten. Zij leveren mij geen goede dienst, een wanprestatie, en ik moet maar blijven betalen. Ik had dan maar een andere telefoon moeten pakken. Ja en wie gaat mij die dan geven? Tmob toch zeker wel? Niet dus.

Maar goed, ik heb na de blokkering Tmob nog een keer gebeld en kreeg iemand anders aan de lijn. Zelfde verhaal opgehangen aan haar en zij zei dat ik alleen een andere telefoon kon krijgen via een klachtenbrief.

Zo gezegd zo gedaan. Klachtenbrief ligt al klaar en die gaat dus gepost worden.

Dit lucht enigzins op, maar aan de andere kant word ik nog steeds woest van binnen...... Iemand anders al een oplossing? Firmware upgrade / iets anders / nieuws?

greetz

--
Posted: 2003-04-11 17:41:00

O jee extince!! Jouw kruistocht verloopt niet veel beter dan de mijne!! (overigens, ik heb wel degelijk het automatisch incasso geblokkeerd en ik betaald vanaf heden alleen nog voor gebelde minuten...) Nu maar eens kijken hoe ver ze gaan, ik kan verdorie aantonen dat zijn hun diensten niet leveren!!

Succes met de brief, ik hoor het graag als je een nieuwe telefoon krijgt!
--
Posted: 2003-04-11 22:13:00

Bart.w Posts: 69

Hallo,

Ik heb jullie ervaringen gelezen over T-mobile en dit heeft mij aan het denken gezet. Zijn er misschien mensen die een T65 sim-free hebben en al een abo van T-mobile hebben.
Ik heb nu nog een O2 120 abo maar dat loopt af in mei en wilde graag T-mobile aanschaffen vanwege de sim-only actie.

--
Posted: 2003-04-14 22:03:00

forceabuser Posts: 108

kunnen we geen online petitie aanbieden of een stichting van gedupeerden opstarten of zo?
--
Posted: 2003-04-15 10:46:00
Page <  123, ... 151617>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home