>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Sony Ericsson / Sony >
GPRS, WAP, MMS and Email setup
> MMS setup Telenor
Bookmark topic
i am using gprs, and i allways get the message 'network or communication error, check your sttings....and i have chcked over and over again, but nothing is wrong....could i might be that i am using Sense or not Telenor ( everything else work with Telenor on a sense sim card ) btw i am using telenor network.
--
Posted: 2002-06-30 13:01:00
Edit :
I'm using GPRS. Nomade
--
Posted: 2002-06-30 15:41:00
Edit :
Hi... Vis dere har på en side som heter www.opheim.com så finnes dere de fleste instilingene til telenor og netcom.. Fra mms til wap og epost.. Og masse annet.. Hilsen sven fra Bergen
This post was posted from a T68i
--
Posted: 2002-06-30 15:59:00
Edit :
flat...... jeg har vært på opheim, jeg har prøvd de fleste innstillingene, men det fungerer fremdeles ikke....lurer på om det har noe å si at jeg har Sende og ikke Telenor....jeg syns det egentlig er litt rart fordi jeg bruker telenor sitt oppsett for e-mail og wap og det fungerer smertefritt...
Jeg skal ringe til telenor og sense imorgen å forhøre meg litt...kanskje de har en løsning....
--
Posted: 2002-06-30 17:16:00
Edit :
Where can I find free MMS messages that I can send/download to my phoone? Nice that it's still free to send MMS with Telenor, but none of my friends have a phone that suports MMS.....
[ This Message was edited by: DemMan on 2002-07-04 09:25 ]
--
Posted: 2002-07-04 10:24:00
Edit :
New Topic
Reply