Sony Ericsson / Sony : GPRS, WAP, MMS and Email setup : GRPS/WAP setup for Telenor and Netcom (Norway)
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Sony Ericsson / Sony >
GPRS, WAP, MMS and Email setup
> GRPS/WAP setup for Telenor and Netcom (Norway)
Bookmark topic
Hei.. Fint at dere har funnet fram til opheim. Kjenner han selv jeg, han som kaft siden. Han jobber i bergen.. Noen andre fra bergen her da? Utenom meg? Hvem ellers har fått tak i mca-20? I bergen får man det bare på radiohuset i strandgaten. Vis noen har lyst og er fra bergen, hadde det ikke vært greit og gjøre noe sammen en gang? Hilsen sven
This post was posted from a T68i
--
Posted: 2002-07-03 12:13:00
Edit :
okay folkens jeg har løsninga tror jeg på NetCom problemet!
Okay skru av telefonen din og skru den på ta ut batteriet! sett inn batteriet skru på og wap deg inn med GPRS på esato nå kan du laste ned ALT!! MEN SJEKKER DU DIN EMAIL PÅ MOBILEN DA BLIR ALT SERIØST f**kKA! da er det plutselig ikke mulig og laste ned store ting!
Jeg vet ikke helt om det er riktig det jeg sier nå men jeg har oplevd at det er sånn noen ganger. Er jeg helt på jordet?
--
Posted: 2002-07-03 12:31:00
Edit :
Funka ikke for meg

Prøvde å laste ned begge Matrix Themes.
--
Posted: 2002-07-03 13:03:00
Edit :
Jeg har ingen problemer . Men jeg har jo oxo da telenor.. Ingen at dere som er fra bergen her? Hilsen sven
--
Posted: 2002-07-03 14:06:00
Edit :
Hei igjen...
Til laffen:
Jeg har akkurat oxo oppdaget at jeg har vanskeligeter med og kaste med fra esato, men bare fra esato. Hos christersson.org har jeg ingen problemer og laste ned filer som er store en 3 kb. Ikke hos andre sider heller.. Det syns jeg er rart, iallefall når telenor sier de har åpnet for stor trafikk, alså over 3kb.. Vet du grunden?
Hilsen sven
--
Posted: 2002-07-03 14:39:00
Edit :
@ flat_eric45 -kjekt for deg det, men nå er ikke akuratt dette plassen for kontaktanonser......
--
Posted: 2002-07-03 14:42:00
Edit :
Kontaktannonser??? Jeg bare lurte siden de arangerer sånne treff på de andre treffene her på esato. Eks. Chit chat..
--
Posted: 2002-07-03 14:49:00
Edit :
@Bjerkebanen
Det er jo heilt ulogisk at det skal hjelpe da?!?
Prøvde jeg oxo.. og det funker ikke.. skal ringe til netcom seinere idag..
--
Posted: 2002-07-03 15:36:00
Edit :
Bra meget bra ring NetCom og la dem få så floss hatten blir flat
MR FLOSSHATT
på fransk: Monsjour Chasjoclapp
--
Posted: 2002-07-03 15:40:00
Edit :
Ja takk! Ring NetCom og la oss få høre resultatet!

NetCom (har kansje nevnt det site der før.....?!

)
--
Posted: 2002-07-03 20:16:00
Edit :
New Topic
Reply