Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : het grote "ellende met t-mobile" forum (dutch)
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > het grote "ellende met t-mobile" forum (dutch) Bookmark topic
Page <  123 ... 111213 ... 151617>

Vlammetje Posts: > 500

@sabbie je bent terug bij af geloof ik. plaatje is weer weg. Alleen posts in de sectie tellen nog als ik het helemaal goed begrepen heb.

@ iedereen: mijn gprs werkt het werkt echt! al de hele dag! Is het geen wonder??
--
Posted: 2003-06-21 16:40:53
Edit : Quote

Miss UK Posts: > 500

Whats that about the UK thread Vlamm Uhh well see you there sometime
--
Posted: 2003-06-21 16:49:15

OK miss UK
--
Posted: 2003-06-21 17:08:57

chi_calvin Posts: 19

YEAH!!!!!!!!

T-mobile heeft per 16 juni haar sms tarieven verhoogd naar 22 eurocent!!!!!!

alle mensen die meer dan drie maanden hun contract hebben kunnen nu hun contract ontbinden!!!

ik doe het in ieder geval wel.
--
Posted: 2003-06-22 22:24:26

deliciosomarron Posts: 123

Hehe voortaan moet ik maar beter luisteren geloof ik, ik zat er maar zo'n anderhalve maand naast! Maar dat ga je krijgen als je met andere dingen bezig bent terwijl mensen je iets aan het vertellen zijn. En ja hoor ik kan weer op de esato wapsite komen met t-mobile gprs (ook nog steeds gratis!), de vraag is alleen hoe lang nog?! This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-06-23 23:15:45

Sabbie Posts: 29

@Vlammetje: Ja hijs idd weer weg :'( heus niet leuk...

@Brimme: Het werkt!! zie: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=31056&forum=14

@Iedereen: Ik wil GVD naar esato (en veel andere site's) kunnen wappen!!!!!
--
Posted: 2003-06-23 23:18:44

ik ook ik ook ik ook!!!!!
--
Posted: 2003-06-24 11:07:19

Sabbie Posts: 29

btw, nog even een update op mijn verhaal op de vorige pagina:

Na mijn 2e brief van 24mei had ik nog steeds geen reactie gehad, later bleek dat ze mijn abbo met de normale opzegtermijn hadden opgezegd.

Ik kwam gisteren thuis van een weekendje klussen op de boot en vond daar (jawel) WEER een sommatie van 4 facturen (ter waarde van ruim 120euro) die ik dan maar even moest betalen. Dus ik weer heel pissig naar de klantenservice bellen..

Ik: verhaal uitgelegd, ben er nu zat van.
Zij: Ja, is vervelend, maar ik kan er niks aan doen, ben ook maar een simpele klantenservice doos.
Ik: Geef me dan iemand die me wel kan helpen
Zij: Kan ik helaas niet doen..
Ik: gvd! Ik wil geholpen worden!
Zij: Ja, dat snap ik, ik kan u helaas niet helpen hier mee..
Ik: Dat is dan jammer, dan ben ik genoodzaakt Juridische stappen te gaan doen, hier schiet ik natuurlijk niks mee op.
Zij: *laat me nog een keer het hele verhaal uitleggen*
Ik: *leg rustig het hele verhaal nog een keer uit (hoewel ik steeds geiriteerder raak*
Zij: Nou ik zal het intern wel even doorzetten en er bij zetten dat ze er echt iets aan moeten doen! (ze was in een keer heel meelevend)
Ik: doe dat maar.. krijg ik dan nu eindelijk ook een reactie hierop? of is dit weer zo'n loze belofte?
Zij: Nee, u krijgt nu echt een reactie, als u binnen 2 week nog niks hebt gehoord moet u nog een keer bellen.
Ik: Ok, dan doe ik dat!

Ik houd jullie op de hoogte!!
--
Posted: 2003-06-24 14:15:58

ONGELOFELIJK MAAR WAAR:

Ik kan via WAP op Esato komen!!!!!!!
--
Posted: 2003-06-24 19:35:25

Extince Posts: 2

Quote:
On 2003-06-22 22:24:26, chi_calvin wrote:
YEAH!!!!!!!!

T-mobile heeft per 16 juni haar sms tarieven verhoogd naar 22 eurocent!!!!!!

alle mensen die meer dan drie maanden hun contract hebben kunnen nu hun contract ontbinden!!!

ik doe het in ieder geval wel.

Is dit echt mogelijk? Als dat zo is ga ik er ook over nadenken en wel heel snel Es kijken wat de aanbiedingen van andere abbo's zijn of het waard is maar laat ffe weten of het echt zo is of niet?

Alvast bedankt,

--
Posted: 2003-06-24 23:08:50
Page <  123 ... 111213 ... 151617>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home