Sony Ericsson / Sony : General : Alla som köpt en T-68 kan få den kostnadsfritt utbytt mot en T-68i pga felaktig marknadsföring
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Sony Ericsson / Sony >
General
> Alla som köpt en T-68 kan få den kostnadsfritt utbytt mot en T-68i pga felaktig marknadsföring
Bookmark topic
Jag bara undrar om någon av er har köpt er telefon hos stjarnafyrkant?
Jag tror att jag sitter i knipa för att på deras hemsida står det inte att T68m är en mms telefon (det står inte heller att T68i är en mms telefon

) jag behöver hjälp
--
Posted: 2002-03-26 19:44:00
Edit :
Hei.
Jeg har også sendt brev til min mobilforhandler her i Oslo, hvor jeg påpeker dette. Venter på deres svar.
--
Posted: 2002-03-26 20:07:00
Edit :
Dere kan forresten lese mitt brev her
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=3354&forum=2&22
--
Posted: 2002-03-26 20:09:00
Edit :
Quote:
On 2002-03-26 18:25, mrNoodles wrote:
HAhaha tjena Venger!
Har du kontaktat Aftonbladet? Jag skriver på mitt brev till mobil
Jag tror jag fått hjärnsläpp, även fast ditt namn är väldigt bekant så vet jag faktiskt inte vem du är. Känner vi varandra?
Jag tipsade aftonbladet om tråden för ett tag sen, men det var innan någon lyckats byta in sin telefon. Jag antog att oddsen var små att det skulle bry sig, och de har ju heller inte gjort något. Mobil däremot, de gillar nog att kackla om sånthär. Jag tror det är möjligt att de undersöker problemet närmare!
/ V
--
Posted: 2002-03-26 20:17:00
Edit :
mrNoodles, hur illa behandlad blev du på Geab? Det lät väldigt allvarligt! Vägrade chefen prata med dig? Får man ens göra så?! Blankt vägra prata med en kund som kräver ett samtal? Vad säger Cybervisitor och Megapolaren (jurister båda två) om det?
--
Posted: 2002-03-26 20:32:00
Edit :
>>Venger
Nejnej det tror jag inte, inte mer än genom esato. Jag bara hejade på dig i glad esato anda

Samt att det är kul att fler och fler blir eniga om att de är fel som det är med T68m och nu T68i.
--
Posted: 2002-03-26 20:34:00
Edit :
Quote:
On 2002-03-26 19:44, ts_666 wrote:
Jag bara undrar om någon av er har köpt er telefon hos stjarnafyrkant?
Jag tror att jag sitter i knipa för att på deras hemsida står det inte att T68m är en mms telefon (det står inte heller att T68i är en mms telefon

) jag behöver hjälp
Hej ts!!
Även om de inte själva har marknadsfört den som en MMS telefon så har Ericsson gjort det.
http://www.ericsson.com/press/20010321-0038.html
Där står det klart och tydligt MMS. Det ska räcka för att du ska kunna göra som oss/mig som vill reklamera den alt. få den utbytt mot en T68i.
Lycka till, go for it-du har inget att förlora bara allt och vinna!
--
Posted: 2002-03-26 20:38:00
Edit :
>>kevster
Hon sa faktiskt inte ett ord till mig, utan allt gick genom den andre säljaren. Fast hon stod 3m bredvid honom. Så nu har jag precis författat ett surt men väldigt sanningsenligt brev till Geab HK.
Så imorrn blir de konsumentrådgivningen och därefter ARN.
Vill de ha krig så ska de få det, jag slutar på Ericsson om 2 skift! Så som arbetslös så har jag tid
--
Posted: 2002-03-26 20:41:00
Edit :
Go for it MrNoodles
Jeg venter også på svaret på mitt brev jeg har sendt til butikken. Har også tipset det norske IT-magasinet ITAvisen.no.
Får håpe de tar opp saken.
--
Posted: 2002-03-26 22:05:00
Edit :
>>johanch
Imorgon skall jag ringa konsumentrådgivningen samt gå vidare med fallet till
www.arn.se Allmänna Reklamations Nämnden. Jag ska maila till butikens huvudkontor och framföra mina synpunkter på bemötandet jag fick idag.
If they want war - theyll get it
--
Posted: 2002-03-26 22:08:00
Edit :
New Topic
Reply