Sony Ericsson / Sony : General : Alla som köpt en T-68 kan få den kostnadsfritt utbytt mot en T-68i pga felaktig marknadsföring
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Sony Ericsson / Sony >
General
> Alla som köpt en T-68 kan få den kostnadsfritt utbytt mot en T-68i pga felaktig marknadsföring
Bookmark topic
kanske är nåt för Sverker
--
Posted: 2002-03-26 22:10:00
Edit :
>>Cytech
Hahaha ja det låter som ett skämt men de är nära att han får en kopia på allt snart
--
Posted: 2002-03-26 22:13:00
Edit :
Du får holde oss oppdatert på hva som kommer fram når du går til ARN... I Norge kalles dette vel Forbrukerombudet. Jeg tar det i første omgang opp med butikken, og hvis jeg ikke kommer gjennom der, så får vi se. Jeg vil gjerne vite hva ARN i Sverige mener, før jeg gjør noe mer
Stå på!
If you are messing with my T68 - you are messing with THE MAN
--
Posted: 2002-03-26 22:16:00
Edit :
>>johanch
Så fort jag hör nåt imorrn så meddelar ha er här i den här tråden!!
Har du sagt till butiken att du vill reklamera få få utbytt?
Såg just nu att du klagat hos butiken, go get them
[ This Message was edited by: mrNoodles on 2002-03-26 22:20 ]
--
Posted: 2002-03-26 22:19:00
Edit :
Jeg har skrevet en laaaaaang mail til dem og referert til gjeldene norske lover. Er ikke noe jurist, men jeg tror jeg har noe å komme med for det! Har hatt et semester med forretningsjus, så jeg kan litt
Har påpekt misvisende markesføring, og har spurt om hva de vil gjøre med kunder som føler seg "lurt" (lurat på svensk...=)...
Venter som sagt på svar. Har også tipset itavisen.no og vurderer å tipse andre medier, men jeg avventer litt til jeg får svar fra butikken. Er ikke svaret godt nok, går jeg nok videre til andre instanser. Litt vanskelig tid å ta opp dette akkurat nå, siden mange har påskeferie her i Norge... Men jeg følger opp saken

[ This Message was edited by: johanch on 2002-03-26 22:26 ]
--
Posted: 2002-03-26 22:24:00
Edit :
Mitt brev og reaksjoner kan dere lese her
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=3354&forum=2&23
--
Posted: 2002-03-26 22:25:00
Edit :
Helt rätt, kjempe bra
Första gången på länge - Norge och Sverige enade
Vi förlåter er Värmland och Härjedalen - tihihiiihh
[ This Message was edited by: mrNoodles on 2002-03-26 22:28 ]
--
Posted: 2002-03-26 22:26:00
Edit :
CyberVisitor Posts: > 500
Viktigt att komma ihåg är naturligtvis att säljaren - för att undvika återköp/byte av produkten - kommer att invända att MMS-funktionen inte är att anse som en utfästelse. I andra hand kommer de yrka att betydelsen av funktionen är av mindre vikt sett utifrån helhetsprodukten - dvs. att telefonen uppfyller grundkraven och att den uteblivna egenskapen därmed inte är skäl nog för att få produkten ersatt.
Kom då ihåg att åberopa att anledningen till att ni valde just en T-68 var att den skulle - som världens första telefon - ha MMS-funktion. Förutom att telefonen självklart skulle användas att ringa med, var det den huvudsakliga anledningen till att en ny telefon inköptes just MMS. Det är i synnerhet väsentligt att åberopa den uteblivna egenskapen som huvudsyftet för köpet.[ This Message was edited by: CyberVisitor on 2002-03-26 23:19 ]
--
Posted: 2002-03-26 22:28:00
Edit :
Hehe...
Heia Sverige!
--
Posted: 2002-03-26 22:29:00
Edit :
CyberVisitor:
Jeg brukte akkurat det argumentet i mitt brev til butikken. Jeg kjøpte faktisk telefonen siden den skulle være verdens første telefon med MMS! Og nå ble det T68i som ble først ut! Det var jo egentlig T68i jeg hadde betalt for!!!!!
--
Posted: 2002-03-26 22:31:00
Edit :
New Topic
Reply