Regional : Europe, Middle East and Africa : het grote "ellende met t-mobile" forum (dutch)
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> het grote "ellende met t-mobile" forum (dutch)
Bookmark topic
is het iemand al gelukt om zijn/haar abo op te zeggen
omdat t-mobile de sms tarieven heeft verhoogd per 16 juni?
groetjes chi
--
Posted: 2003-07-15 12:26:47
Edit :
Het is sabbie gelukt.
This message was posted from a T300
--
Posted: 2003-07-20 18:10:28
Edit :
Ok, mijn probleem:
ik wilde perse emailen via gprs, dus ik gprs actief aangevraagd, kan ik wel mailen, maar niet meer wappen/mmsen enzo. ik naar klantenservice gebeld, bleek dat ze instelling niet geod hadden staan. weer een uur wachten en ja hoor hij deed het. nu ineens gister in de loop van de dag 0.0 gprs bereik meer, hij laat niet eens meer het randje van de gprs bereikmeter zien op me T610
beetje gaar dus... ik denk dat dit een kapotte mast van t-mobile is ofzo, want ik heb niks in me instellingen gedaan.
--
Posted: 2003-08-27 07:51:19
Edit :
En gprs is nog wel enabled op juw abbonnement? (bij T Mobile hoor ik nergens meer van op...)
--
Posted: 2003-08-27 15:48:22
Edit :
Zo, weer 's ff een topic uit de oude doos!
Wou ff kwijt, dat zowel mijn gprs van T Mobile als mijn email op de telefoon regelmatig errors geven en/of stoppen dan wel vastlopen.
Iemand anders ook problemen? Sinds een paar weken is dit aan de gang
wordt er een beetje moe van
--
Posted: 2003-09-22 15:26:18
Edit :
@sander.
Ik heb hetzelfde probleem gehaqd, blijf ze stalken totdat het werkt heb ik ook gedaan ik ben er uiteindelijk 2 weken mee bezig geweest.
wat betreft dat het normaal wappen niet meer werkt, hier moet je een extra account voor aanmaken. voor interntten ene mailen gebruik je de account met internet-act en voor wappen gebruik je de account wap-act.
blijf ze gewoon stalken bij T-mobile dus, want het zijn rukkers de meeste weten niet eens wat gprs is of wat pop en smt zijn.
suc6 ermee
--
Posted: 2003-09-22 16:22:25
Edit :
@ Vlammetje
Ik krijg inderdaad ook vaak de melding "check instellingen" of "fout in pagina" (terwijl de pagina het na een refresh overigens gewoon doet).
Wat me verder nog op is gevallen dat mijn netwerknaam nog wel eens wil switchen tussen "T-Mobile NL" en "Ben NL". Misschien dat dat het probleem is? Nu staat het in ieder geval weer op "Ben NL", en de gprs werkt vrijwel niet.
--
Posted: 2003-09-22 16:57:25
Edit :
Netwerknaam switcht naar BEN??? Nee dat heb ik nog NOOIT meegemaakt. Wel is mijn signaal sterkte ZEER variabel (zelfs als ik stilzit!
) en idd heel veel fouten. Zijn ze soms weer ergens aan het pielen??
--
Posted: 2003-09-22 17:31:32
Edit :
Die simkaart die ik heb is vrij oud van Ben / T-Mobile ,is nog een 16K sim en geen 32k zoals je tegenwoordig overal standaard krijgt. Hij geeft nu al de hele dag Ben NL aan en ook aan- en uitzetten maakt niets uit, maar de kaart van mijn moeder geeft wel gewoon T-mobile NL weer op de telefoon dus daar zal het niet aan liggen. Simkaart zal wel gewoon gaar zijn denk ik, mag ook wel na 4 jaar!
--
Posted: 2003-09-22 23:37:42
Edit :
gister 9 minuten naar de t-mobile klantenservice gebeld waarom het wel mogenlijk was om een mms van 1 kb naar een vodafone nummer te sturen en niet een mms van 84 kb, want als ik een mms van 84 kb stuur diegene heleamaal nix zelfs geen berichtje van "kom naar de website en bekijk het bericht"
Het probleem lag volgens hun bij vodafone omdat t-mobile het wel verstuurd zou hebben maar vodafone het niet naar de mobiele telefoon zou sturen, en er daarom maar naar de vodafone klantenservice gebeld moest worden.
er is toen naar de vodafone klantenservice gebeld en die wisten binnen 20 seconden te vertellen dat je niet meer als 60 kb naar een vodafone nummer kan sturen
ik heb toen weer naar de t-mobile klantenservice gebeld om dit door te geven, nadat ik mijn verhaal had gedaan kreeg ik als antwoord "dat wist ik al lang"
ik heb toen weer een poging gedaan om een mms van 58 kb naar hetzelfde vodafone te sturen maar er kwam wederom nix aan.
ik geef het nu op, mms is een SLECHTE uitvinding. lang leve de bluetooth!
--
Posted: 2003-10-03 13:55:55
Edit :
New Topic
Reply