Regional : Europe, Middle East and Africa : het grote "ellende met t-mobile" forum (dutch)
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> het grote "ellende met t-mobile" forum (dutch)
Bookmark topic
MMS is:
a) VEEL TE DUUR
b) SLECHT GEREGELD TUSSEN DE NETWERKEN ONDERLING
c) SOWIESO EEN SLECHT IDEE
Ik bedoel........ wat is de lol van MMS als je meestal (bij alles groter dan 1b ongeveer
) eerst naar een computer moet om naar een internet pagina te gaan om je message te bekijken. Als je niet van telefoon naar telefoon kan verzenden, WHAT IS THE F*CKING POINT??
Ach kon mijn email op de telefoon maar attachments ontvangen... *zucht*
Who needs MMS?
Zo ik heb weer ff fijn afgereageerd
--
Posted: 2003-10-03 14:26:43
Edit :
Het is weer lachen met T-mobile de afgelopen dagen.
Ik kan niet met mijn t68i wappen over gprs, maar wel met de p800 terwijl de instellingen en gebruikersgegevens identiek zijn (allebei laten opsturen door T-mobile).
Als ik het dan vervolgens probeer met de instellingen van de SE-site dan is het weer precies hetzelfde verhaal, wel met de p800 maar niet met de t68i.
Het vreemde is dat het tot een week geleden probleemloos op beide telefoons werkte (zowel met pre- als postpaid). Iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn?
--
Posted: 2003-10-06 17:07:44
Edit :
@deliciosomarron
dit probleem heeft zich ook al een tijd geleden met de t68i voorgedaan, dit lag aan verouderde software (als ik me niet vergis). dus nu kan het zijn dat jij die verouderde software hebt.
[ This Message was edited by: forceabuser on 2003-10-06 16:21 ]
--
Posted: 2003-10-06 17:19:51
Edit :
@ forceabuser
Lijkt me sterk, ik heb er vorige week R8A015 op laten zetten en daar heeft hij een paar dagen mee gewerkt.
Van de ene op de andere dag deed het hele gedoe het opeens niet meer. Hij logt wel in maar haalt simpelweg geen data neer en verstuurd ook niets meer. Ik heb verder ook nooit last gehad van die netwerk upgrade die ze daar hadden doorgevoerd (had sinds begin dit jaar R6A013), maar vind het wel vreemd dat alle kaarten in de p800 (ook zowel voor en na de update van r1d naar r2f) het wel doen en in de t68i niet.
--
Posted: 2003-10-06 17:38:44
Edit :
wat gebeurt er als ik mijn machtiging bij de bank intrek??
ik heb het echt gehad met t-mobile nu
heeft iemand ooit zoiets gedaan?
groetjet chi
--
Posted: 2003-10-18 20:07:08
Edit :
Zou ik alleen doen als ik heel zeker van mijn zaak was en moet je met goede argumenten komen die je zaak onderbouwen want anders kan het wel eens vervelend voor je uitpakken en ben je opeens een wanbetaler. Maar stel ze hoe dan ook op de hoogte van je actie en hou de correspondentie tussen jullie beide partijen heel goed bij (sta je sterker bij een eventueel bezwaar / beroep).
This message was posted from a P800
--
Posted: 2003-11-03 01:44:27
Edit :
In de tussentijd krijg je wel acceptgiros voor je rekening.... maar de laatste tijd heeft t Mobile er een handje van om
eerst je sim te blokkeren en daarna pas vragen te stellen.
Dit kan overigens ook gebeuren als ze zelf vergeten om het geld af te schrijven (SUKKELS!!!
) en dan is het aan jou om aan te tonen dat je geen wanbetaler bent.
Tis zo'n fijn bedrijf
--
Posted: 2003-11-03 08:11:57
Edit :
Juist......... alsof ik het over mezelf heb afgeroepen
maar had een accept giro in de bus met de mededeling dat de afschrijving niet gelukt was...
Juist ja... en dat terwijl de huur de verzekering en talloze andere afschrijvingen wel lukken zeker
nou dat wil er bij mij dus mooi niet in!
Iig, of ik maar even zsm de acceptgiro wilde voldoen en in de tussentijd kan ik niet bellen maar wel gebeld worden.
Dit is toch echt de druppel
Nou ja..... het einde is in zicht, ik stap over naar vodafone, dus deze acceptgiro is iig wel de laatste die ik heb gekregen!
--
Posted: 2003-11-07 11:20:41
Edit :
@ vlammetje
Ik heb nog iets veel mooiers meegemaakt deze week, ze hadden opeens mijn prepaidkaart afgesloten terwijl ik hem zeker gebruikt heb het laatste halfjaar (na ingang nieuwe prepay voorwaarden) en de week ervoor nog opgewaardeerd had.
Normaal gesproken zou ik uit mijn dak gegaan zijn, maar in dit geval ben ik er wel blij om omdat ik nu bepaalde mensen niet meer terug hoef te bellen (en dus niet hoef te spreken totdat ik ze ooit weer tegenkom).
Soms komt er toch nog iets positiefs voort uit die ellende daar en ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik daar in ieder geval nooit een abonnement heb genomen!
--
Posted: 2003-11-07 15:54:14
Edit :
New Topic
Reply