Esato Mobile
Sony Ericsson / Sony : GPRS, WAP, MMS and Email setup : Ben [operator] and emailsettings [e.g. hotpop.com]
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Sony Ericsson / Sony > GPRS, WAP, MMS and Email setup > Ben [operator] and emailsettings [e.g. hotpop.com] Bookmark topic
Page <  123

Mister004 Posts: 1

Beste heren,

Volgens mij is het niet mogelijk om mail te versturen via smtp.

Mijn oplossing: ik heb bij Ben dataservice aangevraagd. Dit kost eenmalig 15 euro, en vervolgens kan je nu inloggen met je gsm op een ISP. Je kan nu maar met 9,6 kbps mailen, maar: je hebt nu wel een smtp server (van je ISP). Problem solved.
De kosten van het dataverkeer gaat van je belminuten af. Zelf heb ik een extra ben abonnement aangevraagd via internet, goedkoop, en kan zo met een aparte telefoon mijn mail checken zodat dit uiteindelijk veel goedkoper is dan ben gprs actief.

Met vr groet, Arjan.
--
Posted: 2003-01-07 15:58:00
Edit : Quote

Gerbert Posts: 14

Ik kan met de smtp-server van mijn provider email sturen waarbij ik gebruik maak van BEN GPRS.

Ik kan daarbij ook attachments versturen, zoals foto's.

Het enige wat ik hiervoor moest doen, is mij aanmelden bij BEN voor GPRS actief, waarbij je 5 €uro per MB betaald.
--
Posted: 2003-01-08 01:29:00

woutervg Posts: 41

Welke provider heb je, en wat is daarvan de smtp server? Bij zonnet werkt dat namelijk niet.... This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-01-10 16:19:00

Het emailaccount is van mijn eigen domein, www.paanstra.com.

De smtp-server die ik gebruik is van xs4all: smtp.xs4all.nl
--
Posted: 2003-01-11 00:48:00

welk nummer gebruik je voor de smpt server? Mij lukt het namelijk niet.... This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-01-11 15:47:00

Het ip-adres is bij mij niet nodig. Ik gebruik gewoon smtp.xs4all.nl en dat werkt al. Op poort 25. Maar als t goed is, is het ip-adres: 194.109.6.51
--
Posted: 2003-01-12 00:55:00

Bedankt! Het emailen werkt.... Had ben aan de lijn, of deze week, of de volgende maken ze via de media bekend wanneer ze t-mobile gaan heten. This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-01-12 22:36:00

Mooi! Zo hebben we elkaar mooi geholpen.

BEN benieuwd wat ze allemaal gaan doen als promotie voor T-mobile.

Iz leuk voor ons, als verkopers van BEN / T-mobile producten. Lekker veel reclame, veel klanten, en leuke promopakketten (om uit te delen / zelf te houden).

Oja, de site ben-online.nl wordt (denk ik) vervangen door t-online.nl en ben.nl uiteraard door t-mobile.nl (maar die werkt al heel lang)
--
Posted: 2003-01-13 23:34:00
Page <  123

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home