Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : het grote "ellende met t-mobile" forum (dutch)
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > het grote "ellende met t-mobile" forum (dutch) Bookmark topic
Page <  123, 4 ... 151617>

Rickstur Posts: 260

Toen ik mijn t68i nog had met een kpn abbo geen enkel probleem altijd en overal goed bereik. Nu heb ik een p800 (vodafone) en heb mijn t68i aan mijn vrouw gegeven zij heeft een dutchtone (orange) abbo en inderdaad vaak geen netwerk erg vervelend!!
--
Posted: 2003-04-15 11:38:00
Edit : Quote

Vlammetje Posts: > 500

Hmm forceabuser, misschien is dat wel wat. Alhoewel ik bij benadering niet zou weten hoeveel mensen last hebben van jullie T68i/netwerk probleem??

@ Extince: ik ben er helemaal uit: ik ga de komende 2 maanden betalen wat ik vind dat betaald moet worden. Ik zie wel wat daar de reactie op is. In de tussentijd wacht ik op de T610 (waarom niet tenslotte) en zodra die er is ben ik vertrokken naar vodafone, met m'n nummer en T Mobile zoekt het verder maar uit.

De eerste niet volledige betaling gaat deze week de deur uit, ik ben benieuwd of daar een reactie op komt.

't Is wel een beetje erg de zaak op de spits drijven, maar normaal valt er met dit bedrijf echt niet te praten! En ik sta waarschijnlijk toh al op hun lijstje van 'moeilijke klanten', dus zo heel veel maakt het me niet meer uit.

Wordt vervolgd!
--
Posted: 2003-04-15 12:59:00

forceabuser Posts: 108

vandaag een nieuwe t68i gekregen van mijn verzekering (ja je moet toch wat) en alles doet het weer (bellen, gebeld worden, gprs) + een nieuwe software versie (r7a)

nou vraag ik me alleen af of ik de 25 euro eigen risico die ik heb moeten betalen terug kan eisen van t-mobile.
--
Posted: 2003-04-18 14:43:00

Extince Posts: 2

Goed nieuws!

Vanmorgen ffe gebeld met Tmobile en ze zeiden tegen mij :

Dinsdag weten we de uiteindelijke oplossing. We weten nog niet hoe het probleem wordt veroorzaakt. Waarschijnlijk worden de telefoons omgeruild, u kunt dan kiezen uit diverse modellen.

Dinsdag weet u dus zeker wat er gaat gebeuren?

Ja, als u dinsdag belt weten we meer.

En de telefoons worden gewoon omgeruild?

We zijn er nog niet helemaal uit, maar waarschijnlijk kunt u dan weer kiezen uit een aantal vergelijkbare telefoons, met fotofunctie. Maar daar weet ik dinsdag meer over.
-----

Dus ffe bellen woensdag. Dinsdag zullen ze wel zeggen, we weten het nog niet, en ook niet hoelaat. Goed nieuws toch of nie?
--
Posted: 2003-04-18 17:26:00

heb ik weer, net zelf een nieuw toestel geregeld krijg je dit nieuws...

--
Posted: 2003-04-18 18:54:00

Net weer ffe gebeld, maar nou zei zo'n muts dat er nog niets bekend was.. :? raar. Naja, woensdag dus ffe bellen en afwachten...
--
Posted: 2003-04-18 20:16:00

Superpim Posts: 1

Waarom kan ik wel een game van 50kb downen en een thema van 2kb niet...?
--
Posted: 2003-04-22 10:28:00

@Superpim

heb je de klantenservice geprobeerd?
--
Posted: 2003-04-22 14:41:00

Vanmiddag toch de gok maar gewaagd. En ze wist er niets vanaf. Dus heeft ze even een paar collega's gebeld en er komt deze week inderdaad een oplossing in de vorm van telefoons omruilen. Of je een andere type krijgt / kunt kopen weet ik niet, dat wist ze niet.

Ik word deze week nog gebeld door de technische afdeling om het een en ander door te nemen ofzo. Hopelijk is het allemaal snel afgehandeld en kan ik weer met een nieuwe foon gaan bellen....

greetz,
--
Posted: 2003-04-22 18:05:00

Vandaag zelf maar even gebeld. Ze hadden van de week gebeld, maar niet het antwoordapparaat ingesproken ofzo. Kleine miscommunicatie.

In ieder geval, ze hebben me door verbonden met de technische dienst en ze komen hem maandag de 28e bij me omruilen voor een nieuwe T68i die de problemen niet heeft!

Goed nieuws dus... nu maar hopen dat ik nog geld van me abbonnement terug kan krijgen en dan is het helemaal weer goed.

greetz
--
Posted: 2003-04-25 12:01:00
Page <  123, 4 ... 151617>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home