Sony Ericsson / Sony : GPRS, WAP, MMS and Email setup : GRPS/WAP setup for Telenor and Netcom (Norway)
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Sony Ericsson / Sony >
GPRS, WAP, MMS and Email setup
> GRPS/WAP setup for Telenor and Netcom (Norway)
Bookmark topic
Hei.. Jeg snakka med en kompis at meg som jobber hos netcom i dag.. Han sa at de holdt på med oppgraderingen at nettet. Men det ville enda ta en stund til man kunne sende og motta filer over 3 kb.. Tidligst slutten at juli...
Hilsen sven
This post was posted from a T68i
--
Posted: 2002-07-03 22:06:00
Edit :
Akuratt! Takk skal du ha, da vet vi hvertfall litt!
Så får vi vente til nærmere August.... da skal vel NetCom fikse MMS også...
Skal si NetCom er på hugget....

NetCom
--
Posted: 2002-07-03 22:34:00
Edit :
Ja.. Det er sant... Netcom er litt treig må jeg si. Men jeg har oppdaget at telenor har utrolig store vansker med Gprs til tider, på av og til så kommer jeg ikke på nettet og det er veldig ireterende til tider.
--
Posted: 2002-07-03 23:58:00
Edit :
Hmm.. Slutten av juli? De er ikke akkurat kjappe.. Å hvorfor vet ikke kunde support'n noe om dette? Blir de ikke ikke underrettet skikkelig? Er for dårlig av netcom syns jeg.. Ligger bak resten av norge, og europa.. Når det gjelder nye ting som mms og stor data overføring..
--
Posted: 2002-07-04 00:10:00
Edit :
Hei!
Passer ikke helt inn her kanskje,men her er svaret ang mms og netcom.Mitt spørsmål var om de snart kom igang,siden noen av mine venner har netcom og jeg har Telenor.....
"Vi regner med å tilby MMS når det blir mulig å kjøpe telefoner som støtter dette i løpet av høsten, foreløpig er nok du en av få som har tilgang til slikt utstyr slik det var med for eksempel GPRS til å begynne med. Uansett har jeg dessverre ikke noen eksakt dato, men skal jeg spå så tror jeg du kan regne med at tjenesten er klar noen uker før man får kjøpt Nokia 7650.
Vennlig hilsen
NetCom as
Kundesenteret"
--
Posted: 2002-07-04 09:32:00
Edit :
Okey.. Men min mening er at de burde ha støtte for det like fort som telenor.. De sier jo at de er bedre enn telenor.. men dette merker jeg lite til.. men men uansett.. gleder meg til de for oppgradert nettet sitt... takk for info EricSony
--
Posted: 2002-07-04 13:03:00
Edit :
Haha.. Vis de sier at mms kommer noen uker før nokia 7650 er de sene. Nokia kommer nemelig i dag i butikkene.. Sies det.. Så da er de jævla treig...
--
Posted: 2002-07-04 13:37:00
Edit :
hahah

netcom på sitt beste

NetCom
--
Posted: 2002-07-04 16:10:00
Edit :
New Topic
Reply