Sony Ericsson / Sony : General : Alla som köpt en T-68 kan få den kostnadsfritt utbytt mot en T-68i pga felaktig marknadsföring
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Sony Ericsson / Sony >
General
> Alla som köpt en T-68 kan få den kostnadsfritt utbytt mot en T-68i pga felaktig marknadsföring
Bookmark topic
Det är brA! Räkna då med att du kanske kan få kontakt med Magnus den här veckan, efter det är storhelj nu så är dom flesta lediga idag.
Ha tålamod!
--
Posted: 2002-03-31 12:43:00
Edit :
Ja tålamod lärde jag mig ha när jag jobbade på ERA
Har du fått din nya? Hur många mail "hann" skicka innan han kontaktade dig?
Var han tillmötesgående eller fick du stå på dig så att säga?
--
Posted: 2002-03-31 12:46:00
Edit :
Quote:
On 2002-03-31 12:46, mrNoodles wrote:
Ja tålamod lärde jag mig ha när jag jobbade på ERA
Har du fått din nya? Hur många mail "hann" skicka innan han kontaktade dig?
Var han tillmötesgående eller fick du stå på dig så att säga?
hehe, okej
Nej, har inte fått min nya än, får den nog till veckan eftersom Magnus sa att han skulle skicka en och jag kunde hämta den under nästa vecka. Antar att den kommer mellan onsdag-fredag.
Han var mycket tillmötesgående och trevlig och visste vad jag ville.
Hann nog skicka 4-5 mail iallafall... Men skriv med ett mobilnummer i mailet och låt väldigt arg över vad dom har "gjort emot dig" i mail, men inte i telefon. Äsch, det kanske du förstår själv
Lycka till!
--
Posted: 2002-03-31 12:53:00
Edit :
CyberVisitor Posts: > 500
Om någon känner för, och kan, bistå mig lite hjälp så läs gärna följande (ledsen om detta går utanför ämnet).
http://esato.com/board/viewtopic.php?topic=3540&forum=2#post32130[ This Message was edited by: CyberVisitor on 2002-03-31 12:59 ]
--
Posted: 2002-03-31 12:58:00
Edit :
---------Kallingen---------
Har du fått svar från Magnus?? Vad sa han??
Kommer du få en T68i??
Vore sjyst om du kunde svara på mina frågor...
--
Posted: 2002-03-31 13:01:00
Edit :
@Martin
Han har blivit lovad att hans T-68 skall bytas mot en T-68i under kommande vecka. Läs kedjan; mer information framkommer.
--
Posted: 2002-03-31 13:05:00
Edit :
Om nu Kallingen talar sanning... Så betyder ju det att SonyEricsson medger att dom har gjort fel och att detta isåfall gäller alla...
Eller Hur....
Så isåfall så måste ju alla inom kort kunna hämta ut en ny T68i...
Faan vad gött isåfall....
För dom kan ju inte göra så att en person får byta... Eller hur!!
--
Posted: 2002-03-31 13:34:00
Edit :
@Martin
Ditt resonemang är relevant i allra högsta grad. Vi får se hur de ställer sig till de övriga som nu har kontaktat vederbörande person hos Sony Ericsson.
Risken är övervägande att de har gjort bytet i ett individuellt fall och är helt ovetande om hur många som nu är insatta i gällande rätt. Ofta gör företag så för att undvika publicitet och anmälningar till ARN (publicitet innebär att fler blir insatta i sina rättigheter). Att bytet nu kommit ut är, precis som du nämner, en bekräftelse på att de är fullt medvetna om sina skyldigheter - vilket talar för att allt fler borde hävda sin rätt genom att
åberopa det nämnda ärendet.
[ This Message was edited by: CyberVisitor on 2002-03-31 13:48 ]
--
Posted: 2002-03-31 13:41:00
Edit :
Quote:
On 2002-03-31 13:01, Martin wrote:
---------Kallingen---------
Har du fått svar från Magnus?? Vad sa han??
Kommer du få en T68i??
Vore sjyst om du kunde svara på mina frågor...
Hej Martin!
Ja, jag kommer få en Ny T68i under nästa vecka och vet inte vad jag ska göra för att få er att tro mig? Om ni tvekar?
Vet inte om ALLA kommer få sina T68:or utbytta, det tror jag inte, det skulle inte gå för

men bara om man är snabb nu i början och kommer med en relevant anledning till

så tror jag att man kan få den utbytt.
Hör av mig under nästa vecka när jag har fått den och skriver mer här om det då.
--
Posted: 2002-03-31 13:45:00
Edit :
Quote:
On 2002-03-31 13:41, CyberVisitor wrote:
@Martin
Ditt resonemang är relevant i allra högsta grad. Vi får se hur de ställer sig till de övriga som nu har kontaktat vederbörande person hos Sony Ericsson.
Risken är övervägande att de har gjort bytet i ett individuellt fall och är helt ovetande om hur många som nu är insatta i gällande rätt. Ofta gör företag så för att undvika publicitet och anmälningar till ARN (publicitet innebär att fler blir insatta i sina rättigheter). Att bytet nu kommit ut är, precis som du nämner, en bekräftelse på att de är fullt medvetna om sina skyldigheter.
Har väldigt stor tro ang. ditt inlägg ovan, det är nog därför.
Har svårt att att tro att

byter ut alla telefoner, det skulle inte gå ihop. :/
--
Posted: 2002-03-31 13:48:00
Edit :
New Topic
Reply