>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Alla svenska P800 ägare, Kolla Hit!!
Bookmark topic
SilverR
De blåste fan dig!! Jag ringde de och då sa dom att man inte behöver skaffa nån jävla försäkring till den. Man kunde välja det till om man ville. Jag tänkte köpa den där först men sen såg jag att Vodafone var 400kr billigare. Telia ska vara ännu billigare har jag hört.
--
Posted: 2002-12-31 02:41:00
Edit :
Quote:
On 2002-12-31 02:41, Ulukai wrote:
SilverR
De blåste fan dig!! Jag ringde de och då sa dom att man inte behöver skaffa nån jävla försäkring till den. Man kunde välja det till om man ville. Jag tänkte köpa den där först men sen såg jag att Vodafone var 400kr billigare. Telia ska vara ännu billigare har jag hört.
Jag vet, var både hos vodafone och telia, OUT OF STOCK.. kommer in igen någon i Vecka 4. Jag ska resa bort vecka 2, jag hinner inte att köpa nån hos vodafone eller Telia
. vet GEAB suger, men deras försäkring täcker allt... Tänk om det händer en olika, kan ändå vara bra att ha, har inga hemförsäkring vetdu va.. då får man en ny tillbaks, köpte min T68 hos de med, vet att de tog överpris, men jag hade faktiskt en del otur med den, deras försäkring var bra då, fast självrisk låg på 500kr..
angående hur man fixar wap inställinigar till P800,
wap.sonyericsson.com
[ This Message was edited by: SilveR. on 2002-12-31 02:27 ]
--
Posted: 2002-12-31 03:23:00
Edit :
Är det någon mer än jag som har STORA problem med syncningen? (kolla andra inlägg på Engelska...)?? Jag får inte det att funka... (Outlook XP). Snackade med SE support förra veckan, de sa att "de inte hade ngr problem med syncningen" (!?).
Lösning någon? Hört om nån upgrade på PC suite?
(funderar på att sälja p800 efter bara haft den i en vecka.....)
--
Posted: 2002-12-31 15:41:00
Edit :
nån som kan skicka "webviewer" till mig, skulle vara jäkligt shysst om nån som kunde det. har tappat url till deras web..
--
Posted: 2003-01-07 19:24:00
Edit :
Tjena Martin verkar inte som du fått något svar på din fråga på den här tråden. Så här kommer svaret, lite sent så jag antar att du redan löst det. Jag fick gå in på
www.sonyericsson.com/se, valde support och laddade hem svenska språket. Där finns ett pack med bla svenska sis filen. Man måste bara veta vad man har för version på operativet i telefonen. Klicka på systeminoformation i programhanteraren i mobilen för att få fram det.
--
Posted: 2004-08-18 23:58:31
Edit :
Lite sent? 2 år:-)
This message was posted from a Z1010
--
Posted: 2004-08-19 07:42:45
Edit :
New Topic
Reply