Esato Mobile
Sony Ericsson / Sony : General : Alla som köpt en T-68 kan få den kostnadsfritt utbytt mot en T-68i pga felaktig marknadsföring
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Sony Ericsson / Sony > General > Alla som köpt en T-68 kan få den kostnadsfritt utbytt mot en T-68i pga felaktig marknadsföring Bookmark topic
Page <  123 ... 333435 ... 373839>

kevin81 Posts: 390

Tacka mig.. tacka mig =)

Det var jag som mailade Anna Hedberg på mobil med hänvisning till denna tråd och en uppmaning till henne att göra lite research kring fallet och skriva en ny artikel. Vilket hon nu gjorde! hehe
--
Posted: 2002-04-04 14:36:00
Edit : Quote

kallingen Posts: 282

Det var jag som tjallade för dom!!

Kände mig tvingad... Ett scoop!
--
Posted: 2002-04-04 15:10:00

Jag fick min utbytt för två veckor sedan, alltså jag fick löftet då, men jag får mobilen imorgon.

ville bara påvisa det.
--
Posted: 2002-04-04 15:13:00

mrNoodles Posts: > 500

Som sagt grattis än en gång!
Man e ju lite halvkändis nu, "det är mig bara veterligen bara en kund som varit i kontakt med oss ang. detta..." Citat Daniel Lindholm Marknadschef Geab

[ This Message was edited by: mrNoodles on 2002-04-04 15:17 ]
--
Posted: 2002-04-04 15:17:00

Ne0 Posts: 353

@escobar

Jo, Telenor har MMS tjenesten tiljengelig...........

--
Posted: 2002-04-04 15:17:00

Quote:
On 2002-04-04 15:17, mrNoodles wrote:
Som sagt grattis än en gång!
Man e ju lite halvkändis nu, "det är mig bara veterligen bara en kund som varit i kontakt med oss ang. detta..." Citat Daniel Lindholm Marknadschef Geab

[ This Message was edited by: mrNoodles on 2002-04-04 15:17 ]

Haha, jo tack.
Det var en Norsk T68m-kund som är inne på mIRC just nu #esato som hade en svensk kompis som han bad ringa Magnus Nilsson och fråga om det gick att byta, men då sa Magnus att JAG (joakim käll) inte fick min bytt enbart för MMS, också att jag hade klagat på att telefonen var seg och svår att ha och göra med bara man hade sparat 2-3 SMS + några e-mail vilket han höll med på.

Magnus kommer ihåg mig haha...
Något sätt måste man bli ihågkommen också, både positivt och negativt.
Du kanske läste på mobils hemsida eller freddan här som fick sin bytt bara för att det stog så på TELIAs hemsida, kanske kommer ihåg? Jag som har köpt min på en butik i RingUp-kedjan, kolla på ringups hemsida www.ringup.se där står det att den har MMS.

Min bror fick inte sin utbytt, Magnus sa att han inte kommer byta ut fler telefoner iallafall... Ångrar mig djupt att jag inte sa åt honom att skicka med en MCA-20 så skulle jag inget säga till pressen..

Jaja, får väl köpa en sådan själv då.
--
Posted: 2002-04-04 15:31:00

mrNoodles Posts: > 500

Hehehee
Ja så mycket som min krånglar så lär jag väl få den utbytt mot en helt ny och icke en swap-telefon snart och nån av Cheferna sa själv att de hade slut på T68m nu så att de fanns "risk" att man råkade få en T68i

De har nog fått en del samtal efter det uppdagats att du fick byta
Kan de gott ha!

Hahaha ja de står ju där klart och tydligt, enligt CyberV. så var det ju inte specifikt att den butik man köpt den på skulle ha skyltat den som en MMS utan att det räckte med att någon butik gjorde det!

Är du nå ivrig inför morgondagen då?
Ja längtar redan tills måndag då jag får tillbaka min från service

[ This Message was edited by: mrNoodles on 2002-04-04 15:38 ]
--
Posted: 2002-04-04 15:36:00

Jo, tack, jag väntar ivrigt tills imorgon. Har redan ringt idag och kollat men den hade inte kommit, Magnus sa att den garanterat kommer den här veckan och jag litar på honom. Hoppas jag iallafall...
Vi får väl se...

Jo, det har nog ringt ganska mycket till dom, att inte supporten kallar till möte och diskuterar detta och jag undrar vilket beslut dom kom fram till? Inte kan det vara positivt för iallafall.

Jo, lycka till, kanske du kan använda RingUp som dragsnöre?
--
Posted: 2002-04-04 15:42:00

Venger Posts: 65

Quote:
On 2002-04-04 14:36, kevin81 wrote:
Det var jag som mailade Anna Hedberg på mobil med hänvisning till denna tråd och en uppmaning till henne att göra lite research kring fallet och skriva en ny artikel. Vilket hon nu gjorde! hehe

Heh, jag tror det var många av oss som tipsade mobil och ett par andra nyhetssiter. Efter ett par, tre mail från olika personer kanske de slutligen valde att ta med nyheten!

/ V
--
Posted: 2002-04-04 20:00:00

JOll Posts: 7

Hej,
Jag ringade idag butiken som jag köpte min t68 på.

Svaret jag fick av dom angående MMS var att det fanns i telefonen .. men man kunde inte se det... (?)
Stämmer det här ? eller är det en bortförklaring ?

--
Posted: 2002-04-04 21:42:00
Page <  123 ... 333435 ... 373839>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home