Sony Ericsson / Sony : General : Alla som köpt en T-68 kan få den kostnadsfritt utbytt mot en T-68i pga felaktig marknadsföring
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Sony Ericsson / Sony >
General
> Alla som köpt en T-68 kan få den kostnadsfritt utbytt mot en T-68i pga felaktig marknadsföring
Bookmark topic
Var det i tid att ni tar om denna tråd igen efter ca 1 månad?
--
Posted: 2002-05-06 12:00:00
Edit :
Man behöver inte läsa denna tråd om man inte vill. Men den börjar onekligen bli lite seg om man säger så.
--
Posted: 2002-05-06 12:45:00
Edit :
>>Lise
Visst så kan vara fallet, men har du följt med o läst lite i denna tråd tex. så vet du att de inte bara är pressreleasen som de hela rör, utan att många företag på internet fortfarande marknadsför T68m som en MMS telefon!!
--
Posted: 2002-05-06 14:13:00
Edit :
mrNoodles
Fick du din T68m utbyt?
--
Posted: 2002-05-06 15:36:00
Edit :
Gustaf: Ok de uppgraderade den inte, men jag fick iaf en t68i och den var inte så mycket bättre alltså..7650 fick jag förra veckan, har kontakter =) den e grrrrym! en riktig t68 dödare, lite stor bara
--
Posted: 2002-05-07 22:02:00
Edit :
Quote:
On 2002-05-06 14:13, mrNoodles wrote:
dammit tried to quote your sig.
anyway spill it... how did you finally get the T68i?
Congrats anyway
--
Posted: 2002-05-07 22:25:00
Edit :
>>dw
Tjenixen!
Nej nej, Geab suger apk*kar!!
Ska aldrig mer ha nåt med dom att göra.
Men efter tillräckligt många fel på T68m så ringde ja deras Support nummer o förklarade att jag önskade häva köpet, och hon som jag pratade med började yra om en ny produkt, men jag hävdade nej och åter nej - och fick köpet till slut hävt.
Sen bar det sig inte bättre än att jag va in på den lokala Volvohandlaren här i stan, o de har en hel del telefoner till ganska oki priser så
6143:- utan abonnemang - 12mån räntefritt på Volvokortet
Tackar ska jag säga oxo!!

T68i, feels much more "solid" than T68m
[ This Message was edited by: mrNoodles on 2002-05-07 23:58 ]
--
Posted: 2002-05-08 00:58:00
Edit :
Köpte min T68m gold hos geab också.. de har också en av de dyraste priserna på mobilerna..
Måste hålla med att många av deras säljare suger balle..
--
Posted: 2002-05-08 01:33:00
Edit :
Quote:
6143:- utan abonnemang - 12mån räntefritt på Volvokortet
Ah.. själv gick jag in till en lokal liten Telebutik och köpte
T68i'n ihop med DOF1 abonemang och skrev alltihopa på
företaget jag jobbar för så nu behöver jag bara betala
privata samtal resten går på jobbet.
Visste inte Volvo hade telefoner jag har också Volvo kort
vad har du för modell? Jag har en S40 T4'a
Volvo i Ljusdal suger dock man kan dra tydliga paraleller
mot geab tror jag hehe jag ska börja åka till Hudiksvall istället.
Hoppas du blir nöjd med T68i'n hittills är jag mycket nöjd med min iaf.
--
Posted: 2002-05-08 11:52:00
Edit :
Tjenixen!
Volvo här i "byn" har ett riktigt bra utbud av telefoner, de har redan fått hem en R600, kanske många andra har nu oxo, men jag tycker det är "imponerande" av en bilfirma att hålla sig så pass "med i matchen".
Jobbade tidigare i Gävle på ERA, och Volvo mittemot huvudfabriken hade inte mycket till telefoner hemma.
Jag har faktiskt ingen Volvo, jag kör tyskt (deutschland ....über alles

) nej då skämt åsido, ja har en GolfVR6Syncro, men nya S60, speciellt den röda som e med i reklamen på TV nu (T6 tror ja de är va?!) är sjukligt snygg - mycket pengar men enormt "vacker"
Ja nej usch och fy för Geab, de är det sämsta företag jag nånsin haft nånting att göra med, jag trodde bara att de var butiken här som var "mongo" men de verkar vara samma "sylthjärnor" rakt igenom de företaget, har pratat med en serviceinriktad och trevlig kille där och han jobbade i vxln på Huvudkontoret, resten har vart mer eller mindre "hjärnslöa", de säger att de ska ringa upp, och de slutar med att man själv får ringa upp dom dagen efter o tjata!! Så kan ni "undvika" att handla på Geab så gör ni mig en jättetjänst samt er själva i längden!!
Var in på Vodaphone Store i Gävle i förrgår o kollade lite, o killen bakom disken nästan "brottade" omkull mig

Och frågade om jag ville prova Communicamen, han tog ett kort på mig mm. Och var verkligen superhjälpsam och trevlig!!
Jag jobbade med 2killar (25års åldern)från Ljusdal på ERA, har du nåra bekanta som jobbar eller har jobbat på ERA i Gävle?

T68i, feels much more "solid" than T68m
[ This Message was edited by: mrNoodles on 2002-05-09 07:44 ]
--
Posted: 2002-05-09 08:43:00
Edit :
New Topic
Reply