Regional : Europe, Middle East and Africa : het grote "ellende met t-mobile" forum (dutch)
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> het grote "ellende met t-mobile" forum (dutch)
Bookmark topic
Quote: Zit je met gprs snel aan 1 mb als je het alleen gebruikt als het nodig is?
nee
--
Posted: 2003-05-08 15:50:00
Edit :
hebbe jullie ook heel vaak, dat als je een pagina in wap wilt openen dat je dan een foutmelding krijgt die zegt dat je opnieuw moet proberen of dat je contact op moet nemen met je server-provider?
--
Posted: 2003-05-08 16:22:00
Edit :
@ forceabuser: sorry mijn fout! je hebt gelijk, kB natuurlijk. EXCUUS!
@ pim: ELKE DAG!!!
--
Posted: 2003-05-08 19:05:00
Edit :
Nou, ben nu ook slachtoffer geworden van T-mobile! Vandaag zo mijn nummer overgezet worden van O2 - T-mobile. Hebben ze het over gezet... op naam van een of andere Wasabi!!! Laat ik nu niet zo heten.
Zelfs mijn tijdelijke nummer staat op zijn naam. Behalve het simkaartnr, dit staat waar op mijn naam.
Nu moet ik drie dagen wachten en dan bellen ze wel of het gelukt is alles recht te zetten!!
We zien het wel...
Bart
--
Posted: 2003-05-14 13:50:00
Edit :
tering de tering
afgelopen donderdag gevraagd of ze me een gprs actief abo willen geven vanwege te hoge kosten
medewerker 1:(donderdag)
is goed we geven jou die abo (niet dus)
medewerker 2: (zaterdag)
sorry is niet helemaal niet goed gegaan maar alsnog geven wij jou die abo (niet dus)
medewerker 3:(zaterdag)
sorry volgens de computer is het op donderdag wel goed gegaan maar ik weet het niet, ik geef het door aan de technische dienst en dan kan je MISSCHIEN gebruik maken van gprs aan het eind van de volgende week.
wat een ellende eerst een maand niet/nauwlijks kunnen bellen nu weer geen gprs what's next?
--
Posted: 2003-05-18 01:36:00
Edit :
cool
ik heb T-Mobile PrePaid. ik heb eens een keertje een mailtje gestuurd, maar nog nooit gebeld dat ik niet kon GPRS-en.
Maar ik kan nu al iets van 2 weken er gewoon gebruik van maken zonder problemen.
--
Posted: 2003-05-18 16:50:00
Edit :
Nou het is ze dan toch gelukt! Ik heb mijn oude nummer weer terug. HOI. Nou kan ik alleen geen gebruik maken van gprs! Sukkels!
Ben benieuwd af de rekening gaat kloppen want die andere kerel heeft wel 3 dagen met mijn nummer gebeld!!!
--
Posted: 2003-05-18 20:52:00
Edit :
Ik kan de sinds kort weer alles zonder problemen doen, en alles downen enzo.
Jullie ook?
--
Posted: 2003-06-04 22:30:17
Edit :
T-mobile sucks voor mij ook
bagger ontvangst en klote service.
schuld word altijd afgeschoven naar de 'techinische dienst'
ben druk bezig om mijn contract te ontbinden bij T-klote-mobile
--
Posted: 2003-06-10 02:56:48
Edit :
@ Chi_Calvin
Wacht maar gewoon tot 27 Juli (kan ook iets eerder zijn), dan gaan de kosten per sms omhoog, als je dan vindt dat je benadeeld wordt door de prijsstijging kun je je abo kosteloos opzeggen. Als je langer dan 3 maanden je abo hebt lopen moet je geen problemen ondervinden met de opzegging (is mij toevertrouwd uit betrouwbare bronnen werkzaam bij T-Mobile)
Even iets anders, wie van de T-Mobile klanten heeft ook moeite met het bereiken van de Esato wappage via de gprs van T-Mobile? De rest kan ik gewoon opzoeken (nog steeds gratis?!).
--
Posted: 2003-06-11 04:59:55
Edit :
New Topic
Reply