Regional : Europe, Middle East and Africa : het grote "ellende met t-mobile" forum (dutch)
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> het grote "ellende met t-mobile" forum (dutch)
Bookmark topic
@forceabuser
Precies hetzelfde probleem dus
Hoe lang heeft hij bij jou gebeurt voordat ej eeen beetje behoorlijk kon Gprsen? en wat kan je allemaal extra met een actief abbo ? kan je er ook je mail mee binnen halen.
Ik heb sinds net wel weer een gprs tekentje staan maar als ik verbinding wil maken zegt hij Activering geweigerd
en bij me singaal balk aanmelden mislukt.
--
Posted: 2003-06-19 18:02:25
Edit :
Kon ik eerst Esato niet meer gebruiken, nu kan ik helemaal niets meer met gprs! Gebruik dan wel geen extra abo, maar volgens hun fantasische reclame folders kan je altijd gebruik van maken.
Ben het nu echt zat. Dat bellen helpt ook al geen moer meer.
Wan prestaties zijn dit..
--
Posted: 2003-06-19 19:41:20
Edit :
OE OE!!! Ik heb er ook een
Lees onderstaande brieven maar even:
------------------------------------------------
********, 22 Januari 2003
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb eind november een aanbieding van BEN gekregen dat ik kon kiezen tussen een gratis telefoon en korting op mijn abonnement als ik mijn abonnement zou verlengen met 2jaar. Ik heb toen gekozen voor een nieuwe telefoon omdat mijn telefoon het toen niet goed meer deed. Ik zou de telefoon binnen 14dagen ontvangen. Ik heb ondertussen nog geen mobiele telefoon ontvangen. Daarom heb ik een andere telefoon moeten huren waar ik dik voor moet betalen. Ik heb meerdere malen met de klantenservice gebeld en was elke keer zo’n 30 tot 45minuten kwijt, waar ik wel gewoon voor moest betalen.
Vervolgens is mij beloofd dat ik een maand geen abonnement kosten hoefde te betalen, en als afgelopen dinsdag (21 januari) de telefoon er nog niet was, zou ik nog een maand geen abonnement kosten hoeven te betalen.
Verder was er een actie dat men tot het eind van 2002 gratis kon MMSen. Dit is mij dus ook door de neus geboord.
Vandaag heb ik weer gebeld met jullie klantenservice, ik moest weer 30minuten wachten, om te horen dat de telefoon nog steeds niet op vooraad is bij jullie.
Ik word ondertussen dus al ongeveer 2 ½ maand aan het lijntje gehouden. Ik zou een telefoon krijgen die ik van het geld wat ik ondertusen aan jullie klantenservice heb verspild al zou kunnen kopen!
Mijn geduld is dan nu ook echt op, al met al kost dit gebeuren mij een hele hoop geld, wat ik niet heb. Daarom wil ik per direct mijn abonnement bij BEN opzeggen. Als jullie jullie deel van het contract niet nakomen, hoef ik mijn deel ook niet na te komen.
Graag zou ik een bevesting krijgen dat deze brief is ontvangen en zou ik willen horen per wanneer ik niet meer kan bellen..
Met vriendelijke groet,
Ik
************ *
Tel: **********
BEN Nummer: **********
BEN Klantnummer: *.********
------------------------------------------
Na enige weken kreeg ik nog steeds facturen en herrinneringen, dus heb ik de volgende brief gestuurd:
------------------------------------------
*******, 24 Mei 2003
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb op 22 Januari j.l. u een brief gestuurd waarin stond dat ik mijn abbonnement bij BEN op wou zeggen. Ik heb op 31 Januari j.l. een ontvangstbewijs gehad van deze brief, waarin stond dat BEN mijn klacht had ontvangen en ik binnen 30 dagen telefonisch of schriftelijk antwoord zou krijgen.
Tot op heden heb ik geen antwoord van u gehad en ik ontving vorige week weer een factuur van jullie.
Naar aanleiding van deze factuur heb ik vandaag wéér naar jullie klantenservice gebeld en kreeg daar te horen dat jullie helemaal geen brief hadden ontvangen, althans geen opzeggings brief, maar wel een klachten brief.
Toen ik uw collega vroeg hoe dit mogelijk was vertelde zij mij dat dit kwam omdat er in deze brief moest staan dat ik het abbonnement wou opzeggen, en waarom ik het wou opzeggen. Nadat ik hem verteld had dat die dingen in de brief stonden begon hij dat mijn mobiele nummer er misschien niet in stond. Nadat ik hem verzekert had dat die er ook in stond begon hij over het adres waar ik deze brief heen had gestuurd. Ik heb hem verteld dat ik dat niet zeker wist, en dat ik de brief naar een adres heb gestuurd wat een collega van hem mij had verteld.
Uiteindelijk vertelde hij mij dat ik nogmaals een brief moest sturen, en ditmaal naar het adres waar ik deze brief heen stuur.
Ik heb van uw collega vernomen dat er ondertussen nog 2 facturen van mij open staan waar alleen de abbonements kosten van in rekening gebracht waren omdat ik niet meer met dit abbonement heb gebeld. Ik heb de brief die ik 21 Januari aan u heb gezonden bijgesloten.
Ik verwacht dat het ditmaal eindelijk geregeld kan worden.
Met vriendelijke groet,
Ik
************ *
Tel: **********
BEN Nummer: **********
BEN Klantnummer: *.********
--------------------------------------------------------
Tot op heden heb ik nog niks van ze gehoord, en ik ontving een tijd gelden weer een factuur.. Misschien dat ik ze ooit nog bel.. maar ach...
[ This Message was edited by: Sabbie on 2003-06-20 02:02 ]
--
Posted: 2003-06-20 02:59:46
Edit :
oh jouw verhaal spant wel echt de kroon!
--
Posted: 2003-06-20 08:33:43
Edit :
Goed he!! *trots*
--
Posted: 2003-06-20 11:44:15
Edit :
sucky T-mobile..............
--
Posted: 2003-06-20 12:04:33
Edit :
--
Posted: 2003-06-20 13:11:39
Edit :
Ik vind dat ze de dozen bij de klantenservice ook wel eens betere cursussen mogen geven!! Dit is echt kut...
EN ik wil wap.esato.com/ kunnen bereiken!!
--
Posted: 2003-06-20 15:16:02
Edit :
!! IK OOK!
--
Posted: 2003-06-20 15:17:26
Edit :
Quote:
On 2003-06-19 12:49:11, Brimme wrote:
[verhaal]
Heeft iemand anders zulke ervaringen met de activatie van Gprs Actief ?
Shit.. Ik heb gisteren GPRS actief aangevraagd (ja ik heb weer een nieuw abbo bij T-mobile, ze zijn nou eenmaal de goedkoopsten
) en dat deed het gisteren idd ook niet, vandaag weer gebelt (11u vanochtend) en ik moest in de loop van de dag m'n telefoon booten en dan zou het werken... het werkt nu nog niet.......... spannend..
[edit] hebben jullie trouwens ook last van 1000 error's op die brakke site van hun?? [/edit]
[ This Message was edited by: Sabbie on 2003-06-20 14:24 ]
--
Posted: 2003-06-20 15:20:50
Edit :
New Topic
Reply